Mick1958

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim card

Heb nu 2 sim kaarten ontvangen, maar doen het beide niet.

Begin nu zo'n beetje wel voor te worden.

** E-mailadres verwijderd door moderator wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mick1958 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp uit je laatste zin dat je er moe van begint te worden? Ik weet niet wat er aan de hand is en hoe lang het heeft geduurd allemaal. Maar je hebt nu 2 SIMkaarten ontvangen van Vodafone en denk dat je nog geen My Vodafone hebt?

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze, een van die twee SIMkaarten, willen activeren. Dan heb je zo weer contact met Vodafone en kan je fijn gebruik maken van je abonnement. Je kan ze bellen of een chat starten als er voldoende medewerkers aanwezig zijn. Vanaf 08:00 uur deze morgen kan je ze al bereiken en kan je het regelen.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mick1958 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp uit je laatste zin dat je er moe van begint te worden? Ik weet niet wat er aan de hand is en hoe lang het heeft geduurd allemaal. Maar je hebt nu 2 SIMkaarten ontvangen van Vodafone en denk dat je nog geen My Vodafone hebt?

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze, een van die twee SIMkaarten, willen activeren. Dan heb je zo weer contact met Vodafone en kan je fijn gebruik maken van je abonnement. Je kan ze bellen of een chat starten als er voldoende medewerkers aanwezig zijn. Vanaf 08:00 uur deze morgen kan je ze al bereiken en kan je het regelen.

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic