TessVitadamo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim activeren

een aantal weken geleden heb ik een oude simkaart geblokkeerd en een nieuwe angevraagd. deze kan ik niet op de side activeren. ik heb gebeld en via een computer de sim ‘ geactiveerd’ dat is nu al even geleden en tot op heden heb ik geen bereik en is mijn simkaart niet werkzaam. hoe kan dit? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @TessVitadamo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee hoe dat kan en dat lijkt me ook niet relevant. Het beste wat je nu kan doen is bellen met de klantenservice en vragen of ze je SIMkaart willen activeren en zorgen dat je weer snel online bent en bereikbaar.

Dit kan je doen door te bellen naar 0800-0094 of een chat te starten via deze help/contact pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/contact/ (ik noem de chat omdat je nu geen telefoon hebt natuurlijk, dus via deze pagina kan je ook een chat starten met een medewerker van Vodafone)

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @TessVitadamo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee hoe dat kan en dat lijkt me ook niet relevant. Het beste wat je nu kan doen is bellen met de klantenservice en vragen of ze je SIMkaart willen activeren en zorgen dat je weer snel online bent en bereikbaar.

Dit kan je doen door te bellen naar 0800-0094 of een chat te starten via deze help/contact pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/contact/ (ik noem de chat omdat je nu geen telefoon hebt natuurlijk, dus via deze pagina kan je ook een chat starten met een medewerker van Vodafone)

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic