sinysmit

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sgs3 van 1 jaar oud maakt soms wel/ niet contact met oplader. oplaadpunt kapot??

Geachte,
Een hele tijd geleden gemeld dat ik problemen heb met het opladen van mijn galaxy s3.
De eerste keer met de originele oplader laadde hij af ipv op. Terug gebracht naar de Vodafone winkel, opgestuurd en daar hebben ze het toestel voorzien van nieuwe update.
Ik blij dat ik het toestel terug had maar het probleem was niet opgelost want hij laadde weer af ipv op. De winkel heeft me toen een nieuwe lader aangepraat en dat ging even goed. Toen maar weer een nieuwe gekocht bij de media markt en weer ging het een tijdje goed maar het opladen duurde gewoon een hele nacht. Jullie hierover bericht maar dat bleek dus normaal te zijn.
Vandaag de 4e nieuwe lader online besteld en dan wel een originele.
Stekker in stopcontact, stekkertje van de lader in tel en........pffft hij doet niks!!!!!
Bij de buurman uitgeprobeerd (galaxy note) werkt perfect.
Ik ben erachter gekomen dat het contact niet meer werkt zoals het hoort te zijn. Mijn vraag nu is, valt het onder de garantie. Het toestel is nu net 1jaar oud en dit euvel speelt sinds februari.
Mvg Siny Smit
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
sinysmit schreef:
Geachte,
*knip*
Ik ben erachter gekomen dat het contact niet meer werkt zoals het hoort te zijn. Mijn vraag nu is, valt het onder de garantie. Het toestel is nu net 1jaar oud en dit euvel speelt sinds februari.

Hallo Siny, ik heb het toestel niet in mijn handen dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar normaal gesproken wel. Meestal valt zoiets alleen niet onder de garantie als het toestel door bv vallen beschadigd is. Hij hangt aan de lader, valt van tafel en de contactjes zijn krom, om maar een dwarsstraat te noemen.

Als er niet zoiets gebeurt is valt het meestal onder de garantie
sinysmit
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo BasT,
Ik begrijp uit je mail dat ik het wel kan schudden wat betreft de garantie. Er is niets vreemd met het toestel gebeurt maar hoe bewijs ik dat. Ik heb vandaag tel contact gehad met gsm fan die smartphones repareert en hij vertelde me dat het probleem wat ik met mijn SGS3 heb veelvoudig voor komt!
Ik heb totaal geen behoefte om mijn telefoon op te laten sturen en weer een hele week of langer met een simpel nokia-tje te moeten doen want dat vind ik ook een min-punt van vodafone. Ik vind gewoon dat als je de telefoon moet missen ivm reparatie er een gelijk soort telefoon beschikbaar moet zijn, ook al moet je daar borg voor betalen want dat noem ik service!!!!
Ik ben gewoon bang dat ik uiteindelijk geen garantie krijg op dit
Defect.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
sinysmit schreef:
Hallo BasT,
Ik begrijp uit je mail dat ik het wel kan schudden wat betreft de garantie. Er is niets vreemd met het toestel gebeurt maar hoe bewijs ik dat. Ik heb vandaag tel contact gehad met gsm fan die smartphones repareert en hij vertelde me dat het probleem wat ik met mijn SGS3 heb veelvoudig voor komt!
Ik heb totaal geen behoefte om mijn telefoon op te laten sturen en weer een hele week of langer met een simpel nokia-tje te moeten doen want dat vind ik ook een min-punt van vodafone. Ik vind gewoon dat als je de telefoon moet missen ivm reparatie er een gelijk soort telefoon beschikbaar moet zijn, ook al moet je daar borg voor betalen want dat noem ik service!!!!
Ik ben gewoon bang dat ik uiteindelijk geen garantie krijg op dit
Defect.
Hi Siny,

Via het forum kunnen wij je jammer genoeg geen zekerheid geven omdat wij het toestel niet in onze handen hebben en omdat wij dus ook niet kunnen zien wat er precies mis is. Daarom kunnen wij je ook niet met 100% zekerheid zeggen of het defect wel onder de garantie valt. Hiermee willen we echter niet zeggen dat het defect van jouw toestel automatisch buiten de garantie valt.. Dat kunnen wij immers niet beoordelen. 😉 Daarom lijkt het me toch een goed idee om even met je toestel langs een winkel te gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic