sgs3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sgs3 nieuwe levering

Hallo, ik sta nu op een wachtlijst voor de galaxy s3 blue. weten jullie misschien wanneer er weer een nieuwe levering komt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Kort gezegd, nee.

We zijn hier niet op de hoogte van levertijden. Je kunt beter met Sales zelf bellen via 0800-0560

Succes iig!

Bekijk in context

5 Reacties 5
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Kort gezegd, nee.

We zijn hier niet op de hoogte van levertijden. Je kunt beter met Sales zelf bellen via 0800-0560

Succes iig!
Needenaar25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ben ik dus ook benieuwd naar, vorige week is mij gezegd dat er die week nog een nieuwe levering zou komen. Ben benieuwd.
 
JanB

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Winkels krijgen geleverd wat ze geleverd krijgen. Zo simpel is het. Ze hebben geen inspraak op wat of de hoeveelheid. Natuurlijk willen ze iedereen zo snel mogelijk blij maken met hun nieuwe toestel. Als je op de lijst staat ontvang je als het goed is een telefoontje met het verlossende bericht dat hij in de winkel voor je klaar ligt. Het is even geduld hebben.

Jan
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi alemaal,

Inderdaad weten wij de levertijden niet. Maar zoals eerder opgemerkt werd, je krijgt een telefoontje als je toestel er is. natuurlijk kun je ook even zelf navraag doen bij 0800-0560
Zoals Droidguru al schreef.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
De witte is goed leverbaar en komt vrijwel wekelijks binnen weet ik.
De blauwe is echter moeilijk leverbaar en er zijn redelijk veel reserveringen voor.
Dit kan dus wat langer gaan duren.
 
Bedenk je dus goed vantevoren of je lang wilt wachten op de blauwe.
Er gaat vaak toch een hoesje om de telefoon, dus waarom niet de witte.
Heb je hem wel vrijwel meteen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic