Nank

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

schermontgrendeling krijg ik niet uit

Ik krijg mijn scherm niet ontgrendeld,ik had mijn telefoon in mijn zak gedaan en toen is hij per ongeluk op een optie gegaan,ik dacht de voice assistent.

Toen heb ik mijn simkaart eruit gehaald,maar dat heeft nu niet veel nut,ik moet nu een pincode intikken om de simkaart te ontgrendelen,maar het scherm wordt niet ontgrendeld.Ik hoor alleen piepgeluidjes en er komt een blauw rechthoek om de cijfers heen.

wat kan ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

@Nank Het lijkt erop dat voice assistent is ingeschakeld. Dit is bedoeld voor slechtzienden en blinden. Als je 2 keer snel achter elkaar op een cijfer drukt, komt het cijfer er dan wel te staan?

Zo ja, dan moet je nu als je iets wil aantikken er 2 keer snel achter elkaar op tikken. Scrollen moet met 2 vingers tegelijk. Als je een Samsung hebt, kun je deze instelling uit zetten via: Instellingen > Toegankelijkheid > Schermlezer en dan het vinkje bij Voice assistent uit zetten. Dat vinkje uitzetten gaat wat moeilijk. Heb je een ander merk toestel, dan weet ik zo niet uit m'n hoofd waar deze instelling zit.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nank 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gisteren zijn er wel opeens veel Samsung problemen op de community verschenen. Vervelende is dat ik daar niet zoveel van weet en je daarom ook niet zoveel advies over kan geven. Het advies dat ik je kan geven is langs een Vodafone winkel gaan. Misschien dat die je kunnen helpen.

Zelf lees ik veel via Google over scherm helderheid en ook over het testen van veilige modes. Je zou nog eens kunnen kijken via Google en anders is mijn advies, ga langs een Vodafone winkel

Succes in ieder geval en fijne #WoningsDag vandaag!

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

@Nank Het lijkt erop dat voice assistent is ingeschakeld. Dit is bedoeld voor slechtzienden en blinden. Als je 2 keer snel achter elkaar op een cijfer drukt, komt het cijfer er dan wel te staan?

Zo ja, dan moet je nu als je iets wil aantikken er 2 keer snel achter elkaar op tikken. Scrollen moet met 2 vingers tegelijk. Als je een Samsung hebt, kun je deze instelling uit zetten via: Instellingen > Toegankelijkheid > Schermlezer en dan het vinkje bij Voice assistent uit zetten. Dat vinkje uitzetten gaat wat moeilijk. Heb je een ander merk toestel, dan weet ik zo niet uit m'n hoofd waar deze instelling zit.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nank 
Ik hoop dat @Spara je heeft kunnen helpen. 
Is het gelukt?

Nank
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen,

Het heeft even geduurd maar het is uiteindelijk gelukt.

Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

N.Baggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic