Oke opgelost wat is er dam opgelost ik kreeg altijd een bericht als 80% verbruikt was maar met het veranderen dus niet meer kreeg pas bericht toen ik er ver over was
Dus dat was de laatste donatie van mij en bedankt vodafone voor de service aan een jarenlanhe klant
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie inderdaad dat de optie aangepast is. Je kunt nu kiezen aan welk goed doel je doneert + zodra je het doel geselecteerd hebt, staat duidelijk vermeld dat dit per 100MB gaat.
Zodra je dan ook op doneren klikt, ga je akkoord hiermee.
Betreft de sms (die hoort natuurlijk wel uitgestuurd te worden). Ik kijk graag de voorwaarden van het abonnement na + of de sms is verstuurd.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Ton4900000 en mij daarna een seintje geven?
Hoi @Ton4900000
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Begrijp je verhaal niet helemaal.
Je hebt donatie gedaan maar je bent er overheen gegaan en daarvoor moet je nu betalen? En waarom krijg je nu geen 80% bericht meer dan? Zelf uitgezet? Als die uit staat en je geeft teveel data weg, door te doneren, dan kan het zijn dat je er bovenuit komt. Tenminste, dit begrijp ik uit je verhaal?
Nooit geweten dat je boven je data uit kan komen als je wil doneren. Of is er iets anders aan de hand?
Kun je ons iets meer duidelijkheid geven @Ton4900000? Dan kan ik met je meekijken naar wat er precies is gebeurd. Vul ook even de gegevens aan in je profiel.
Indien je doneert en je data is op, dan wordt de data buiten de bundel verbruikt bij het doneren.
Ik heb nog niks van je vernomen @Ton4900000. Mocht er binnenkort geen reactie zijn, dan wordt het topic gesloten.
Nou nee niks uitgrezetvodafone heeft de boel veranderd nu schenk je 100 mb was 50 en daarmee is de melding van nog 80% is verbruikt verdwenen
Ik zie inderdaad dat de optie aangepast is. Je kunt nu kiezen aan welk goed doel je doneert + zodra je het doel geselecteerd hebt, staat duidelijk vermeld dat dit per 100MB gaat.
Zodra je dan ook op doneren klikt, ga je akkoord hiermee.
Betreft de sms (die hoort natuurlijk wel uitgestuurd te worden). Ik kijk graag de voorwaarden van het abonnement na + of de sms is verstuurd.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Ton4900000 en mij daarna een seintje geven?
Ik heb nog niks van je vernomen @Ton4900000
Kun je voor mij de gegevens in je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.