Ton4900000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

schenken mb

Oke opgelost wat is er dam opgelost ik kreeg altijd een bericht als 80% verbruikt was maar met het veranderen dus niet meer kreeg pas bericht toen ik er ver over was 

Dus dat was de laatste donatie van mij en bedankt vodafone voor de service aan een jarenlanhe klant

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie inderdaad dat de optie aangepast is. Je kunt nu kiezen aan welk goed doel je doneert + zodra je het doel geselecteerd hebt, staat duidelijk vermeld dat dit per 100MB gaat. 
Zodra je dan ook op doneren klikt, ga je akkoord hiermee. 

 

Betreft de sms (die hoort natuurlijk wel uitgestuurd te worden). Ik kijk graag de voorwaarden van het abonnement na + of de sms is verstuurd.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Ton4900000 en mij daarna een seintje geven?

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ton4900000 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijp je verhaal niet helemaal. 
Je hebt donatie gedaan maar je bent er overheen gegaan en daarvoor moet je nu betalen? En waarom krijg je nu geen 80% bericht meer dan? Zelf uitgezet? Als die uit staat en je geeft teveel data weg, door te doneren, dan kan het zijn dat je er bovenuit komt. Tenminste, dit begrijp ik uit je verhaal? 

Nooit geweten dat je boven je data uit kan komen als je wil doneren. Of is er iets anders aan de hand?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je ons iets meer duidelijkheid geven @Ton4900000? Dan kan ik met je meekijken naar wat er precies is gebeurd. Vul ook even de gegevens aan in je profiel. 
Indien je doneert en je data is op, dan wordt de data buiten de bundel verbruikt bij het doneren.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog niks van je vernomen @Ton4900000. Mocht er binnenkort geen reactie zijn, dan wordt het topic gesloten.

Ton4900000
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou nee niks uitgrezetvodafone heeft de boel veranderd nu schenk je 100 mb was 50 en daarmee is de melding van nog 80%  is verbruikt verdwenen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie inderdaad dat de optie aangepast is. Je kunt nu kiezen aan welk goed doel je doneert + zodra je het doel geselecteerd hebt, staat duidelijk vermeld dat dit per 100MB gaat. 
Zodra je dan ook op doneren klikt, ga je akkoord hiermee. 

 

Betreft de sms (die hoort natuurlijk wel uitgestuurd te worden). Ik kijk graag de voorwaarden van het abonnement na + of de sms is verstuurd.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Ton4900000 en mij daarna een seintje geven?

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog niks van je vernomen @Ton4900000 
Kun je voor mij de gegevens in je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic