trudyq

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsunga40

Ik heb sinds 1 week de samsung A 40 maar ben er absoluut niet tevreden over Ik heb altijd samsung toestellen gehad die ik 's nachts aan de oplader had en dan de hele dag mee kon doen.

Nu moet uk hem zelfs soms 2x op de dag ook opladen en gebruik hem net als altijd 

Heeft iemand zelfde ervaring??? 

Weet iemand een oplossing?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @trudyq 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe heb je alles over gezet van je oude naar je nieuwe toestel?
Misschien zou je eens je nieuwe toestel helemaal leeg moeten halen en kijken wat die dan doet. Het kan natuurlijk zijn dat er instellingen worden meegenomen van het oude toestel naar deze nieuwe en die willen niet lekker werken. Soms merk je dat het overzetten problemen geeft, niet altijd, maar soms kan het wel zo zijn. Dan is het leeg beginnen een stuk beter!

Kijk ook eens bij je instellingen of er niet te veel op de achtergrond mee loopt of gebruik maakt van je batterij, dat kan ook een app zijn die de boosdoener is. En misschien is deze info nog iets voor je: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/waarom-gaat-de-batterij-van-mijn-smartphone-zo-sne...

Ik heb zelf geen Samsung dus ik kan je hier verder niet zoveel mee helpen. Wil je meer weten over je toestel en vragen daarover stellen, dan kan je ook eens kijken op de Community van Samsung, misschien kunnen die wat meer achterhalen en je daarmee helpen?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @trudyq 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe heb je alles over gezet van je oude naar je nieuwe toestel?
Misschien zou je eens je nieuwe toestel helemaal leeg moeten halen en kijken wat die dan doet. Het kan natuurlijk zijn dat er instellingen worden meegenomen van het oude toestel naar deze nieuwe en die willen niet lekker werken. Soms merk je dat het overzetten problemen geeft, niet altijd, maar soms kan het wel zo zijn. Dan is het leeg beginnen een stuk beter!

Kijk ook eens bij je instellingen of er niet te veel op de achtergrond mee loopt of gebruik maakt van je batterij, dat kan ook een app zijn die de boosdoener is. En misschien is deze info nog iets voor je: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/waarom-gaat-de-batterij-van-mijn-smartphone-zo-sne...

Ik heb zelf geen Samsung dus ik kan je hier verder niet zoveel mee helpen. Wil je meer weten over je toestel en vragen daarover stellen, dan kan je ook eens kijken op de Community van Samsung, misschien kunnen die wat meer achterhalen en je daarmee helpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic