eduvfss16

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung widget Note to do spoorloos.

Hallo Allemaal,

mijn eerste post bij jullie. Afijn heb nogal een vervelend probleempje.
Ik gebruik mijn Note to do, Widget van Samsung op mijn Samsung Note 2 tot mijn tevredenheid.
maar.....nu heb ik hem waarschijnlijk per ongeluk gewist??? als ik hem opnieuw tevoorschijn haal uit mijn
widget verzameling is hij helemaal leeg, wie oh wie kan mij helpen om dit te herstellen,
ik zie in applicatie beheer dat ie niet gewist is, wat moet ik doen.
Groet,

Eduard.

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je een back-up gemaakt toen het er nog op stond? Zoja dan zou je deze terug kunnen zetten mits dit mee gesynchroniseerd wordt.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi , heb je inderdaad al eens geprobeerd wat adviseerde? Ik heb trouwens net even in de Google Play Store gekeken. Hier zie ik ook een app die Note to do heet. Is dat de app die je ook bedoelde? Als dat namelijk het geval is, dan kun je hem gerust weer via de Playstore downloaden.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
eduvfss16 , is het gelukt om de app terug te zetten? Omdat we niets meer van je vernomen hebben, zullen we dit topic over 48 uur sluiten. Je kunt er dan niet meer op reageren. Ik hoop dat je inmiddels alweer met Note to Do bezig bent en alles weer naar behoren werkt 😉
eduvfss16
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry dat ik even niet van mij heb laten horen, allereerst hartelijk dank voor jullie bijdrage.
Ik heb kontakt gehad met een van de leden van de smartphone crew van Vodafone en die wist mij te vertellen
dat als je geen back up heb gemaakt al je gegevens verdwenen zijn, een goede les voor mij.
Ik ga voortaan altijd backups maken van zaken die bewaard moeten blijven. MAAR ik ga nooit geen gebruik meer maken van onbekende widgets.
Groeten allemaal.

ps IK KRIJG BINNENKORT DE S7...... SUPERVET:D:D
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Heel belangrijk om dus en back up te maken (niet vergeten)! Je kunt trouwens en back up maken via Samsung eigen programma Samsung Kies handig.

Tof om te horen dat je binnenkort overstapt naar de Galaxy S7 :)! Misschien dat je ons daarvan op de hoogte kunt houden en hopelijk heb je met dat toestel lang plezier.

Voor nu en fijne avond verder.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat mijn collega's je verder hebben geholpen hebben. Zoals aangeeft is inderdaad om de zoveel tijd een back-up maken verstandig.
De S7 is een leuk toestel. Heel veel plezier er alvast mee!!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
eduvfss16 , oeh leuk, ik hoor goede dingen over de S7! Alvast veel plezier ermee, en vergeet niet regelmatig een backup te maken 😉
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic