quincylover

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s6 stuk

Beste,

Gister is mijn samsung s6 uit mijn zak gevallen toen ik op de scooter zat.. Gelukkig teruggevonden, alleen zit de mobiel onder de krassen en barsten en is ie een beetje verbogen.. Ik baal hier ontzettend van, is een prima telefoon en heb nu een samsung s4 te leen van een vriend van me.

Kan ik een nieuwe ervoor terug krijgen of hoe zit dat? Ik betaal namelujk wel 45,- per maand, ook voor de telefoon..

Met vriendelijke groet,

Quincy Lover.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi quincylover,

Welkom op het Vodafone forum!

Helaas is dat geen leuk nieuws om te horen :(. Helaas is het gebeurd.
Heb je toevallig een verzekering op het toestel of een andere service zoals Vodafone NEXT, verzekering enzovoorts... (dit kun je terugvinden op je contract)
Natuurlijk niet een pretje als je contract nog doorloopt maar je telefoon kapot is, uiteindelijk moet het toestel wel betaald worden (ook al is deze nu stuk).

Op het forum kunnen we helaas ook niet veel voor je doen dan je tips te geven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi quincylover,

Welkom op het Vodafone forum!

Helaas is dat geen leuk nieuws om te horen :(. Helaas is het gebeurd.
Heb je toevallig een verzekering op het toestel of een andere service zoals Vodafone NEXT, verzekering enzovoorts... (dit kun je terugvinden op je contract)
Natuurlijk niet een pretje als je contract nog doorloopt maar je telefoon kapot is, uiteindelijk moet het toestel wel betaald worden (ook al is deze nu stuk).

Op het forum kunnen we helaas ook niet veel voor je doen dan je tips te geven.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic