Maartena1991

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s50 laad niet meer op

Als ik mijn telefoon aan de oplader slinger geeft die een foutmelding dat de temperatuur te hoog is. Kan ik hier zelf wat mee ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

He, wat irritant :-(. hoe lang heb je deze telefoon al? En heb je hem via je abonnement verkregen? 
Is de telefoon trouwens ook echt (heel) warm, of ervaar je dat niet? 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Maartena1991
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uiteraard bedoel ik de A50

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Maartena1991 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend om mee te maken. Zeker in deze tijd waar je alleen maar contacten hebt op afstand want je mag niet meer bij elkaar zijn. Overbodige vraag misschien, maar gebruik je wel de originele lader en zijn je contactpunten van je oplader, in je telefoon, wel schoon en netjes? (zitten er geen pluisjes in)

Heb je ook al een kruistest gedaan? Een andere oplader of kabel gebruikt om te zien of die het wel doet. Er zit een mechanisme in dat het opladen blokkeert bij oververhitting, dat kan dus geen kwaad. Maar het is niet raadzaal om hem dan op te laden! Voelt hij warm aan? Mocht dit niet zo zijn dan kan het inderdaad zijn dat er een sensor defect is waardoor de telefoon denkt dat hij oververhit is, terwijl dit niet zo is. Het kan natuurlijk ook wel zo zijn dat je te lang achter je telefoon zit en dat deze nu echt oververhit is en dan moet je hem even met rust laten. 

Mocht het zo blijven dan zou ik je aanraden, ook als je het niet helemaal vertrouwd, langs een Vodafone winkel te gaan om te vragen of ze daar naar willen kijken en desnoods laten opsturen, zeker als die nog onder fabrieksgarantie valt. Dus even kijken wat je er aan kan doen en anders toch maar even langs een winkel gaan.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Maartena1991 . Welkom hier!

Oef, dat is inderdaad geen goede melding. Goed dat je even contact opneemt. 

 

Net als bij @Energieboy vroeg ik me ook gelijk af of je de originele lader gebruikt en hoe het gaat wanneer je een andere lader gebruikt. Zien we je snel terug met de antwoorden? 🙂 

Maartena1991
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alles al geprobeerd. Niks blijkt te werken. Terug zetten naar fabrieksinstellingen etc. ook niet. Dus het probleem is iets complexer denk ik.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Zou je antwoord kunnen geven op onze vragen, @Maartena1991 ? Dan hebben we een iets vollediger beeld van de situatie :-). 

Maartena1991
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik gebruik normaliter een langere kabel dan de originele. Originele ook geprobeerd. Alles verwijderd van pluisjes en dergelijke maar niks lijkt te helpen helaas.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

He, wat irritant :-(. hoe lang heb je deze telefoon al? En heb je hem via je abonnement verkregen? 
Is de telefoon trouwens ook echt (heel) warm, of ervaar je dat niet? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic