joop47

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s4 belt te kort

mijn samsung s4 belt maar 3 of 4 keer. daarna kan ik nog steeds opnemen. je wordt er wel onzeker van of je nu wel of geen contact hebt. in mijn toestel kan ik geen instelmogelijkheid vinden.
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Hey joop47

Welkom op het forum.
Ik heb heel even meer informatie nodig. Met 3 of 4 keer bellen bedoel je neem ik aan dat de telefoon over gaat?
Verdwijnt daarna het geluid of springt hij over op de voicemail mits je deze hebt ingesteld?
Welk toestel heb je?
joop47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het bellen houdt gewoon op. Voicemail staat niet ingesteld. Het toestel is een samsung galaxy s4.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens een andere beltoon geselecteerd on te zien of het daarbij ook gebeurt?
joop47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een andere beltoon ingesteld en het lijkt erop dat de telefoon blijft bellen tot de vodafone voicemail start.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je kunt doen is de beltijd veranderen via de instellingen van de voicemail. Zie ook https://www.vodafone.nl/support/toestel/voicemail.shtml
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
joop47 Is het gelukt met de tip van steven- ?
joop47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is in die zin gelukt dat ik bij de instellingen van de voicemail heb gezien dat de maximale beltijd voordat de voocemail aanslaat 30 seconden is. In mijn omstandigheden is dat doorgaans te kort om bij mijn telefoon te komen. Ik heb nog 2 vragen: kan de beltijd door de provider verlengd worden tot bijv. 60 seconden; en is het zo dat je nog kunt opnemen zolang de voocemail loopt?
Anonymous
Niet van toepassing
Als de voicemail aanspringt kun je niet meer opnemen.
Tevens is 30 seconden het max tenzij je de voicemail uitschakeld. (correct me if i am wrong)
joop47
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geprobeerd voicemail uit te schakelen. Maar in het voicemail menu wordt die optie niet geboden. Wat nu?
Anonymous
Niet van toepassing
De voicemail kun je uitschakelen via 12330 te bellen joop47
Mocht het niet lukken dan kunnen de collega's van de klantrnservice je hierbij verder helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic