jellejansen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung s3 laadt slecht op en niet met alle kabels

Ik heb een samsung S3 en sinds een tijdje laadt de telefoon slecht op. Ook laadt hij niet met alle kabeltjes op terwijl andere samsungs van collega's/vrienden/kennissen wel opladen. Ik moet met alle kabeltjes een beetje spelen wil hij het signaal geven dat ie oplaadt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jellejansen ,

Oké duidelijk! Je USB poort kan beschadigd zijn geraakt hoe en waardoor weet ik niet precies maar dit kan gebeuren doordat je soms denkt dat je de USB kabel goed erin steekt maar dit de andere kant is (verkeerde kant) waardoor je blijft doordrukken.

Wat je zou kunnen doen tegen en kapotte USB poort is deze ter reparatie bieden. Mocht je nog garantie hebben ga zeker dan even langs en vraag nog eens goed na of de garantie in orde is hierbij ;).

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jellejansen ,

Oké duidelijk! Je USB poort kan beschadigd zijn geraakt hoe en waardoor weet ik niet precies maar dit kan gebeuren doordat je soms denkt dat je de USB kabel goed erin steekt maar dit de andere kant is (verkeerde kant) waardoor je blijft doordrukken.

Wat je zou kunnen doen tegen en kapotte USB poort is deze ter reparatie bieden. Mocht je nog garantie hebben ga zeker dan even langs en vraag nog eens goed na of de garantie in orde is hierbij ;).
jellejansen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je snelle reactie! Ik ga erachter aan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jellejansen ,

Geen dank, en nog succes verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic