swillems

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

samsung s3 Geen Netwerk

Hallo,

Mijn naam is Stef en ik Heb al sinds een tijdje mijn galaxy s3 echter gebruik ik altijd mijn iphone 4S.
Nu dacht ik laat ik weer eens wisselen, helaas kwam er meteen een probleem op zetten(wat ik nu al 3 weken porbeer op te lossen) Als ik mijn sim in mijn galaxy s3 doe vraagt hij om de pin die vul ik in . Pin wordt geacepteerd, dan staat er soms vodafone NL en soms alleen noodoproepen, als ik probeer te bellen als er vodafone nl staat krijg ik gewoon heel lang het bel scherm te zien en uiteindelijk valt hij weg en daarna schakeld hij over naar alleen noodoproepen, ook zo nu en dan krijg ik een medling niet geregristreed op netwerk. ?? wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt voor degene die mij wilt helpen

Groetjes Stef
6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Stef,

Dat is inderdaad erg onhandig! Het klinkt alsof je simkaart aan vervanging toe is, of dat je toestel een defect heeft. Je kunt dit laten controleren in de Vodafone winkel.

Leuk dat je je hebt aangemeld voor het Forum! Heb je al rondgekeken?
swillems
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
He Annabelle,

ik ben net terug uit een vodafone winkel en het toestel is opgestuurd. helaas ben ik niet zo blij met het toestel,
jammer dat ik geen ander toestell kon krijgen met bijbetaling. Ja ik heb al even zitten rondlezen hier en zag meer mensen met probleme met de S3 valt wel op.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi swillems, een ander type toestel is inderdaad niet direct mogelijk nee. De fabrikant is uiteindelijk degene die borg ervoor staat dat je toestel werkt zoals zij geadverteerd hebben. Als dat niet zo is, dan is er garantie (en wij zorgen dat je die krijgt). Zij willen eerst de mogelijkheid om het toestel repareren voor ze de restwaarde van het toestel uitkeren Ook niet onredelijk toch? Mocht herhaalde reparatie nou niet helpen, dan zijn er uiteraard andere opties.
swillems
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hoi Bas,
Ik begrijp het wel, ik hoopte alleen een andere toestel bij mijn abbonoment te krijgen met bijbetaling of een soort vervroegde verlenging. Als ik hem nu track&trace zie ik dit als laatste stap:
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-5-2014 0:53:36
Enig idee hoelang dit vanaf nu ongeveer duurt?.
Ik ben beniuwd of dat alles oplost maar daar heb ik wel vertrouwen in. bedankt voor de reactie!
Groetjes stef
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Stef, over het algemeen duurt een reparatie 5-10 werkdagen, van moment van opsturen totdat hij weer bij je thuis is. Verder hangt het een beetje af van de ernst van het defect, de beschikbaarheid van onderdelen en de drukte. Ik zou rekenen op ongeveer een week.
swillems
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Bas,
Bedankt voor je reactie, dat klinkt goed 😄 .
Ik zie net dat ze begonnen zijn met de reparatie en ik heb 2 fotos ontvangen van het moederbord denk ik, en de telefoon zelf met imei nummer . Super dat ik zo op de hoogte wordt gehouden.

gr Stef
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic