moeder66

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

samsung leid eigen leven AL WEER grrrrrr

Vastlopen , blijven hangen en spontaan camera op zwart
en krijg het idee dat hij sommige Internet 4 en wifi met moeite pakt
3 mnd geleden zelfde probleem gehad en geeft Samsung service center er nieuwe software op gezet
nu begint alle ellende weer !!!
Kan zo toch niet om de zoveel weken software laten vervangen
WIE WEETJES RAAD????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai @moeder66 ,

Begrijp de frustratie, de enigste tip die ik je nog kan meegeven is even opnieuw kijken naar updates want als je en Vodafone branded toestel hebt kun je updaten naar Android 5.0

Bekijk in context

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @moeder66 ,

Ik zie dat het gaat om en Samsung Galaxy S4?

Vervelend dat de vorige keer geen resultaat had op je toestel. Mocht je het toestel willen restten kun je dit doen maar vergeet niet en back up te maken via Samsung Kies (dan verlies je geen bestanden).

Je zou ook even via OTA kunnen kijken of er en nieuwe update beschikbaar is, instellingen > Over het toestel > Software update
moeder66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Alles al gedaan helaas
en update staat op automatisch ingesteld
daarom mijn vraag op dit forum
kan en mag toch niet zo zijn dat ik om de zoveel weken langs service center moet voor telkens nieuwe software erop laten zetten

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @moeder66 ,

Moet natuurlijk niet zo zijn dat je opeens en vaste klant wordt. Je zou het toestel eens ter reparatie kunnen stellen want als je al eens en reset hebt gemaakt en dat ook niet hielp is het lastig te voorspellen of het nog allemaal gaat werken met wat Tips & Tricks. Heb je ook al en reset gemaakt via het Android Boot Menu?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@moeder66 , is het nog gelukt met het antwoord van SamsungExpert?
moeder66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nee helaas ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @moeder66 ,

Hé wat balen dat ook het Android Boot Menu niet mocht baten... Vanuit het forum gaat het lastiger worden om te weten wat het probleem is en wat de oplossing ervan is dat kan nog en hele poos duren.
Ik raad je aan om het toestel ter reparatie te bieden zodat reparateurs hiernaar kunnen kijken. Zorg eerst voor en back up via bijv Samsung Kies.
moeder66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hij gaat ook weer ter reparatie
al hoewel ik nu alweer weet dat er weer nieuwe software opgaat
de zoveelste keer
echt frusterend
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai @moeder66 ,

Begrijp de frustratie, de enigste tip die ik je nog kan meegeven is even opnieuw kijken naar updates want als je en Vodafone branded toestel hebt kun je updaten naar Android 5.0
moeder66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Oo dat doe ik zeker
ja hij is Vodafone branded
bedankt voor de tip
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top @moeder66 ! Updates kun je controleren via: Instellingen > Over het toestel > Software update. Zorg je wel voor voldoende geheugenruimte?
Mocht dat ook niet hebben geholpen is je toestel ter reparatie bieden het beste.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic