kyrelloes

Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

samsung galaxy s4 update niet

Hallo ik probeer mijn s4 (gt i9505) te update naar android 5
Als ik het via ota probeer gaat ie rond 30 procent vast lopen en komt er te staat fout en dan start de tel opnieuw op.
Dus heb ik het via kies geprobeert en dan komt er iets over geheugen te staan en klik ik op bevestiging en gebeurt er niks ik heb de goede usb drivers en kies 3 hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
kyrelloes
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt!
Er kwam steeds bij kies dat er 3mb schijfruimte moet zijn voor de update en ik had opdat moment 2 gb maar dus het is een spelfout in kies er moest staan 3gb, domme ik.

Maar iedereen tog bedankt

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Oei ik en Samsung..... Ik denk dat @SamsungExpert hier meer ervaren in is om dit op te lossen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@kyrelloes , heb je gecontroleerd of je nog genoeg vrije ruimte hebt op je telefoon? De update zal namelijk controleren of er voldoende geheugen vrij beschikbaar is.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej @kyrelloes ,

Is het inmiddels al gelukt met de Android 5.0 update naar je Galaxy S4?
Let us know!
kyrelloes
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt!
Er kwam steeds bij kies dat er 3mb schijfruimte moet zijn voor de update en ik had opdat moment 2 gb maar dus het is een spelfout in kies er moest staan 3gb, domme ik.

Maar iedereen tog bedankt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Geen dank :)!

Mocht je later nog vragen hebben kun je deze gerust stellen op het forum. Nog en fijne dag verder.
supahflydaddy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

ik kreeg een week of twee de melding binnen op mijn s4 dat er een nieuwe update breschikbaar was. dit heb ik toen uitgesteld omdat ik niet thuis op mijn wifi was. nu wil ik toch de update uitvoeren, maar nu kan ik hem nergens meer vinden. niet via instelllingen / mijn telefoon/ updaten alswel kies 3, wat kan ik nu doen, omdat ik weet dat ik de melding wel binnen heb gehad.

met vriendelijke groet,

dennis
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@superflydaddy,

Ik raad je aan om langs een service punt te gaan van Samsung. Zij kunnen de update erop zetten voor je. http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/
Zorg er wel voor dat je een goede backup maakt.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
supahflydaddy, sorry voor de late reactie, maar is het nog gelukt met het antwoord van Steven-? Mogelijk is het topic dan ook relevant voor andere gebruikers.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Gesloten aangezien het topic niet meer actief is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic