dafezz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s4 oproep probleem. andere partij hoort mij slecht

Hoi,
Sinds 2 weken kunnen mensen mij slecht verstaan bij zowel inkomende als uitgaande gesprekken.
Wanneer ik de telefoon op luidspreker zet ben ik wel te verstaan.
Ik heb alle verschillende oproep settings al geprobeerd zonder succes.
Toestel heb ik sinds oktober 2013.

Iemand tips?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Het enige dat je kunt doen is een reparatie-onder-garantievoorwaarden aanvragen bij de verkoper van jouw Samsung Galaxy S 4. Van de interne microfoon. Daar zal wel een (klein) defect in zitten.

Houd je originele aankoopfactuur of ander aankoop-bonnetje onder handbereik. En vooral het IMEI-nummer op dit aankoopbewijs en de datum van levering van jouw smartphone, zijn erg belangrijk.
Evenals jouw klantnummer.
De garantie-termijn op Samsung Galaxy S 4 is 24 maanden na de datum van aankoop.

Eventueel kun je eerst langs een Vodafone Winkel met Technische Repair-desk gaan. Op grond van jouw posting verwacht ik niet dat zij jouw smartphone direct kunnen repareren. Daar hebben ze niet alle reserve-onderdelen voor in huis.

Reparatie-onder-garantievoorwaarden is kostenloos. Tenzij het defect door jouw toedoen is ontstaan. In jouw kwestie is het niet waarschijnlijk dat het defect door jouw toedoen is ontstaan. Maar ik vermeld het er voor de zekerheid altijd bij, wanneer ik advies geef.

Succes !


Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic