justin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy s2

hallo
 
de laatste paar dagen doet me s2 erg vreemd  ik leg me telefoon op de lader terwijl die uit staat  ik pak me telefoon van de lader na een paar uur zet hem aan battery 100% hij staat nog geen 5 minuten aan en valt uit zet hem weer aan krijg ik de melding battery leeg en staat er een uitroep teken in me battery en valt weer uit zet ik hem weer aan staat er dat me battery nog 90 % heeft en valt direct weer uit heb alles al geprobeert
 
aanzetten met de oplader erin valt gewoon uit
simkaart eruit schoon gemaakt  en pinnetjes ervan
battery en pinnetjes ervan schoon gemaakt
sd kaart eruit schoongemaakt
en blijft gewoon uitvallen
 
iemand enig idee??
 
mvgr justin
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Justin,

Wat rot dat je problemen hebt met je Samsung! Daar zou ik ook niet vrolijk van worden. 😞

Misschien wel handig om eens het volgende te proberen: Kijk eens via Samsung KIES of er een software update beschikbaar is. Als er namelijk een probleem is met de software dan kan je telefoon wel eens vreemde dingen gaan doen.

Mocht je software up-to-date zijn, zet je telefoon dan eens terug naar de fabrieksinstellingen om eens te testen of dit misschien wel helpt. Als dit ook geen nut heeft dan kun je denk ik het beste eens met je telefoon terug naar de Vodafone winkel. Dan kunnen zij de telefoon eens nakijken en ze kunnen dan ook beoordelen of de telefoon eventueel ter reparatie aangeboden moet worden.

Succes! en hou je ons op de hoogte?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic