zefke schreef:
@ Chris.
Zoals al omschreven, in de winkel doet het demo model het niet, je weet niet welke apps van vodafone zijn of welke niet.
Er komt geen rood scherm tevoorschijn.Er zit geen rood punttje op.
En.... ik denk dat als ik de onlinewinkel bel en het probleem voorleg, ik gewoonweg pech heb, want zo'n hoge hoed heb ik ook niet op van de tel online winkel,zoals je waarschijnlijk ook wel zult snappen.
Maar mijn probleem is keurig door een winkelmedewerker opgelost door er de originele software op te laten zetten door een collega.
Maar even terzijde.
Vodafone zal dus hierdoor veel langdurige klanten verliezen doordat ze inderdaad het toestel in een andere winkel gaan kopen.
Zefke,
Ik wil mijn collega's van Online Sales niet afbranden maar ik hoor vaker dat die alleen moeten verkopen ( ik ben van mening dat een verkoop ook inhoudt dat je luistert naar je klant en hem begrijpt, en eerlijk bent. Kun je iets niet aanbieden, zeg dat dan eerlijk)
Ik heb voorheen aan de lijn gezeten en de fouten die gemaakt worden zijn ook voor ons een bron van ergernis.
Wat ik wel jammer vind om te horen is dat je dit schijnbaar ook via mijn collega's van de 1e/2e lijn hebt gehoord.
ik weet nog dat in mijn tijd altijd verteld werd dat toestellen altijd gebrand zijn. Wat ik wel weet is dat de zogenaamde simlock niet meer is toegestaan.
Een simlock is echter compleet iets anders dan een branding!
Ik zal nogmaals intern doorgeven dat ze heel duidelijk in de winkel moeten doorgeven dat een simlock niet is toegestaan maar dat je wel een branding kunt hebben.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.