Jokie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung galaxy gio

Sinds anderhalve maand heb ik een samsung galaxy gio met abonnement. Al vanaf het begin viel het toestel soms spontaan uit, dan moest ik de batterij eruit halen en weer terugstoppen om hem aan te krijgen. Ook start hij soms ineens opnieuw op. Sinds een paar dagen krijg ik geen smsjes meer uit het buitenland en andere smsjes zie ik wel staan, maar verdwijnen als ik ze aanklik. Als ik meerdere threads wil verwijderen dan krijg ik: urutan yang dipilih akan dipadamkan? De vodafonewinkel wil niet helpen, omdat ik het toestel via internet (wel gewoon op vodafone) heb besteld. Hij mompelde wel iets over een fout in de software. Kan iemand mij helpen?
Jokie
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Jokie,

Vervelend dat er zoveel mis gaat met dit toestel. Er kunnen verschillende oorzaken zijn van deze problemen. Als het toestel via Vodafone is besteld kan de Vodafone winkel het toestel in ieder geval ter reparatie sturen.

Wat je wel zelf zou kunnen proberen is het terugzetten van de fabrieksinstellingen, let er wel op dat je in dat geval eerst een backup maakt van je persoonlijke gegevens die nog op de telefoon staan. Ook kun je zelf controleren voor updates voor het toestel.

Ik hoop dat ik je hiermee wat verder geholpen heb.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic