Hallo,
ik heb nu al bijna driekwart jaar mijn Samsung galaxy ace en sinds vorige week dinsdag (15-1) vertoont hij ineens kuren. Hij schakelt zichzelf regelmatig spontaan uit en start gelijk weer opnieuw op. Ik heb dinsdag geen updates o.i.d. gedaan en er is ook geen patroon te ontdekken in wanneer hij uitgaat: 's nachts, overdag, als ik wifi aan heb, als ik op mobiel internet zit, als ik ermee bezig ben en als het scherm uit is. Via de chat had ik contact met een medewerker die stelde dat er sinds die dinsdag meerdere klachten binnen waren gekomen over het spontaan opnieuw opstarten van samsung galaxy ace. De medewerker heeft mijn gegevens opgenomen en zei dat de technische dienst ermee bezig was. Van vrijdag tot zondag is het niet gebeurd: ik dacht dat het over was. De mederwerk zei namelijk dat ze het vermoeden hadden dat het aan het netwerk van Vodafone lag. Echter, sinds maandag is het probleem weer terug.
Hebben jullie al enig idee wat er aan de hand is, en hebben meer mensen hier last van?
Ik hoop dat dit probleem snel verholpen zal zijn,
Ellen