Riannetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung account galaxy s3

goeieavond ,
ik heb hierbij een vraag,
anderahdl jaar geleden heb ik mijn telefoon gekocht en hierbij een samsung account ingevuld, op mijn oude email-adres. aangezien dit email-adres nu gehackt is heb ik een nieuwe email aan moeten maken. nu krijg ik steeds een melding dat ik mijn samsung account moet bevestigen, maar dit staat nog op mijn oude mail en ik krijg hem niet veranderd. ik durf het account niet te verwijderen omdat ik niet weet of dan alles op mijn telefoon weg is. weet iemand hier iets over? of heeft iemand tips voor mij?

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

@Annabelle_ ik ga me best doen zoals altijd ;).

@riantje Erg vervelend om te horen dat je vorige account in de handen is gekomen van en hacker :(.
Je verliest geen documenten of foto's video's enzo want zover mag Samsung niet gaan van Google/Android dat is tegen de wet van Google.

Je zou dus kunnen proberen het account opnieuw in te stellen of vraag anders eens je wachtwoord opnieuw aan + als het zou je het oude Mail adres kunnen deleten door deze te vervangen. Je zult en paar Apps niet kunnen gebruiken zoals Samsung App Store dat is niet iets heel speciaals.

Wat ook kan en daardoor kun je volledig en nieuw Mail adres aanvragen is je toestel te resetten en voordat je dit doet maak je en Back Up via Samsung Kies zodat je foto's video's niet verdwenen zijn. Je hebt dus en paar opties voor je staan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@SamsungExpert Weet jij hier raad mee?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

@Annabelle_ ik ga me best doen zoals altijd ;).

@riantje Erg vervelend om te horen dat je vorige account in de handen is gekomen van en hacker :(.
Je verliest geen documenten of foto's video's enzo want zover mag Samsung niet gaan van Google/Android dat is tegen de wet van Google.

Je zou dus kunnen proberen het account opnieuw in te stellen of vraag anders eens je wachtwoord opnieuw aan + als het zou je het oude Mail adres kunnen deleten door deze te vervangen. Je zult en paar Apps niet kunnen gebruiken zoals Samsung App Store dat is niet iets heel speciaals.

Wat ook kan en daardoor kun je volledig en nieuw Mail adres aanvragen is je toestel te resetten en voordat je dit doet maak je en Back Up via Samsung Kies zodat je foto's video's niet verdwenen zijn. Je hebt dus en paar opties voor je staan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic