rittensporthk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samenstelling ambonnement

Mijn ambonnenent bestaat uit vrij sms-en, 150 min. bellen en 1 GB internet.
In het overzicht zie ik maar 121 min. bellen en 826 MB internet.
Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi rittensporthk,
Ik kan me voorstellen dat je dat vreemd vind. Heb je toevallig een nieuw abonnement of een verlenging gedaan? Als deze heeft plaats gevonden ergens midden in de maand, dan worden je bundel pro rato berekend. Pro rato betekent dat er een berekening wordt gemaakt betreffende de inhoud van je huidig bundel en je nieuwe bundel gekeken naar het aantal dagen van de maand. Dit betekent ook dat je maandbedrag voor deze maand wordt berekend. Dit is terug te zien in de MY Vodafone App. De volgende maand ontvang je de volledige bundel inclusief je nieuwe maandbedrag.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi rittensporthk,
Ik kan me voorstellen dat je dat vreemd vind. Heb je toevallig een nieuw abonnement of een verlenging gedaan? Als deze heeft plaats gevonden ergens midden in de maand, dan worden je bundel pro rato berekend. Pro rato betekent dat er een berekening wordt gemaakt betreffende de inhoud van je huidig bundel en je nieuwe bundel gekeken naar het aantal dagen van de maand. Dit betekent ook dat je maandbedrag voor deze maand wordt berekend. Dit is terug te zien in de MY Vodafone App. De volgende maand ontvang je de volledige bundel inclusief je nieuwe maandbedrag.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@Rittensporhk, was het antwoord van SMJ duidelijk? Of heb je nog vragen? We horen het graag!
rittensporthk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja de uitleg was begrijpelijk.
Bedankt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic