ohannes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb de s6 gold gepre-orderd op 31 maart. maar kreeg paar dagen daarna een berichtje dat hij vertraagd was en ik zie op de website dat die tijdelijk niet leverbaar is. Wanneer kan ik hem dan verwachten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zojuist op de site gezien dat zowel de s6 en s6 edge gold een levertijd hebben van 5 dagen (32gb en 64gb uitvoering)

Bekijk in context

6 Reacties 6
ohannes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb de s6 gold gepri
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @ohannes ,

Dat ligt eraan welke versie je neemt. Via het forum is de status niet op te vragen wel via de klantenservice!
Of vraag je order status eens op via 0800-020 00 43 (online besteld, gratis te bellen) 0800-0560 (telefonisch besteld, gratis te bellen).

Want zo zie ik bijvoorbeeld staan dat de levertijd van de Galaxy S6 Gold Edition 64GB 5 dagen levertijd is bij andere is dit nog niet bekend via de website.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zojuist op de site gezien dat zowel de s6 en s6 edge gold een levertijd hebben van 5 dagen (32gb en 64gb uitvoering)
Panchito

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb ook de S6 Gold besteld. Net gebeld voor status bestelling.
Pakketjes worden pas vanaf morgen de release dag verzonden naar de klanten.
Dan hangt et er ook nog van af of je bij de eerste levering zit.
Ik neem aan hoe eerder je gepri hebt hoe groter je kans...?
Denk dat het niet eerder word dan maandag dinsdag dat de eerste mensen de pakketjes ontvangen...
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik kreeg afgelopen nacht al een mailtje dat de mijne is verstuurd betreft dan wel de s6 32gb black variant
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien dit topic gaat over levertijden van een toestel heb ik dit topic gesloten. Hier kunnen andere forumgebruikers namelijk moeilijk informatie over geven omdat die gegevens alleen voor Vodafone medewerkers zichtbaar zijn. Als jullie willen discussiëren over de functionaliteiten van het toestel kunnen jullie daar uiteraard een nieuw topic voor aanmaken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic