rheikamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

s5 kopen goedkoper dan met abbonement?

Hallo,
ik wil graag weten of het goedkoper is om het toestel los te kopen of dat met abbonement het voordeliger is?
dit aangezien ik in augustus mag verlengen en net een paar dagen geleden mijn iphone 4 is gestorven.

ik zou graag willen weten of het aan te raden is het toestel los te kopen en dan in augustus verlengen met sim only red 2 gb abbonement
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rheikamp ,

Vaak is het zo dat als je het toestel los koopt en daarna en sim only abonnement afsluit je wel wat meer kan zijn het ligt er maar aan voor hoelang je het sim only abonnement wilt 1 of 2 jaar en welke prijs.
Tevens als je het toestel los koopt bij en winkel kun je geen Vodafone verzekering afsluiten bij het toestel dan zou je moeten kijken of de winkel waar je Galaxy S5 koopt dit soort zelfde verzekering heeft.

Online bestellen kan zeker problemen leveren zeker als je het via en bedrijf doet die het goedkoopst aanbied en die niet heel goed staat maar de prijs wel erg goed is. Stel je voor als je toestel defect is moet er hele tijd post worden verstuurd.
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hallo rheikamp.

Stel dat je een simlockvrij toestel koopt, heb je een simonly abbo dan betaal je alleen voor calls/sms/mms/data.
Stel je telefoon gaat 10+ jaar mee, alleen kan het zijn dat je ooit een accu koopt wanneer de capaciteit minder wordt.
Een simonly abbo kost je dus niets meer dan door mij gesteld, looptijd bijvoorbeeld 2 jaar + verlenging.
Dan een abonnement met GSM.
Bij een looptijd van 2 jaar betaal je via je abbo de telefoon terug, bij 2 jaar kun je dan vaak kiezen voor verlenging
met weer een gratis telefoon of korting.
Een abbo met gsm is in prijs altijd duurder dan een sim only.
Wat voor jou de beste keuze is dat bepaal alleen jij.
Wanneer je de telefoon "los" koopt betaal je in het door mij gebruikt voorbeeld maar 1 keer......
Kies je via een abbo vaker voor een nieuw toestel bij verlenging betaal je ook vaker een telefoon terug.
Waarheidsgetrouw moet ik er ook bij zeggen, dat wanneer je kiest voor een abbo met gsm iedere keer dat de looptijd voorbij is, je dan wel de nieuwste telefoon hebt natuurlijk.
Eenvoudig gezegd, je krijgt waar je voor betaalt.
Koop je zelf die telefoon dan betaal je ineens het bedrag, bij abbo met gsm betaal je in termijnen de telefoon terug.

Groet,
Friesian
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic