tamiraxmeid

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

s4 mini, wifi valt weg

Hallo ik heb sinds een paar weken een s4 mini. Als ik hem verbind met wifi dan valt ie soms zo opeens weg en dan moet ik de wifi opnieuw aanklikken om te verbinden. Ik heb op internet gelezen dat dit bij heel veel s4's voorkomt. Ik hen het al bij 2 wifi netwerken geprobeert en bij allebei doet ke het niet goed.. wat kan ik hier aan doen? Want hier betaal ik niet voor

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je al eens geprobeerd om het Wi-Fi netwerk handmatig te installeren? En heb je al eens de router opnieuw aan gezet? Last van en bug kan je zeker wel hebben.
tamiraxmeid
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ja dat heb ik allebei al geprobeerd maar niets helpt.. wat is een bug? :$
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Het geeft helemaal niks als je niet weet wat en bug is ;). Als je daarin gaat verdiepen wordt het al moeilijker. En bug is en probleem waarbij in dit gevallen 2 apparaten niet met elkaar kunnen verbinden dit kan en teken zijn dat er problemen zitten of lege kuilen om het zo te noemen met de Wi-Fi in dit geval zo lijkt er en deel te ontbreken daardoor ontstaat en bug waarmee en broncode ontbreekt. Als je het nog niet begrijpt geeft dat niks je kunt anders via Google kijken of daar via en video wordt uitgelegd wat het inhoud.

Wat ik je aanraad is om en reset van het toestel te maken, maar voordat je dit doet! Maak je voor het beste en Back Up via Samsung Kies zodat data zoals: foto's, video's agenda afspraken, muziek en meerdere andere bestanden worden opgeslagen op de PC of laptop. Apps worden niet mee opgeslagen die moet je dus later zelf opnieuw installeren.

Soms kan Kies niet meewerken als dit het geval is meld het dan maar even in en bericht.

EDIT: Ik weet niet welke router je gebruikt maar met sommige routers van sommige fabrikanten zijn er problemen aan de gang.
Pedro1966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zelf ook een Samsung Galaxy S4 mini en heb sinds kort hetzelfde probleem.
Na een beetje google'n blijkt dat dit een groot probleem is met meerdere type's van Samsung na update van de nieuwste versie Android 4.3.3.
Het is knap irritant dat het toestel zelfs op het thuis wifi netwerk oneindig blijft in en uit schakelen waarbij het verstandig is om je data uit te zetten voordat je buiten je schuld om een rekening krijgt voor de extra data kosten.
Erg jammer want het is een fijn en mooi toestel.
Helaas wordt dit probleem door Samsung angstvallig in de doofpot gestopt en reageren op hun site is niet mogelijk met dit onderwerp!
Er zit niets anders op dan te wachten op een nieuwe android update en hopen dat dan het probleem verholpen is.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Pedro1966

En hielpen mijn tips hierboven ook niet? Ik vindt het zelf erg vervelend voor je en soms gaan updates weleens fout en dat kan inderdaad problemen veroorzaken.
Werkt ook mijn tip niet van en reset maken en hiervoor en back up maken via Samsung Kies?

We horen nog graag van je :)!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic