Anna 123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

s10e heeft krassen op het scherm

Ik heb een tijdje geleden een samsung galaxy s10e gekocht bij de vodafone winkel. Ik heb de telefoon niet laten vallen en ben er voorzichtig mee omgegaan maar er zitten nu al meerdere kleine krassen op het scherm. Ik heb geen screenprotector maar je voelt wel een rand aan de zijkant van het scherm, zou het kunnen dat er al een screenprotector op zit? Ik heb op internet gezien dat er wel een zit op de s10, maar er staat niks over de s10e.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anna 123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Zelf heb ik geen Android en/of een S10 maar ik lees op internet, via google, het volgende:
De Samsung Galaxy S10 is al direct voorzien van een screenprotector, die werkt met de ultrasone vingerafdrukscanner van het toestel. Samsung geeft er tevens drie maanden garantie op.

Dus ik ga er vanuit dat er al een protector op zit, en dat voel je dan ook. Het is altijd lastig om een mobiel te hebben zonder hoesje. Beschadigen, of kleine krasjes op scherm krijg je al snel als je geen hoesje gebruikt. Tenminste, dat is mijn ervaring met mijn oude iPhone en daarom vanaf nu altijd een hoesje voor mij. 

Wil je het helemaal zeker weten, ga dan even terug naar de Vodafone winkel en laat er naar kijken. Deze mensen hebben meer ervaring en kunnen ook direct zien of het misschien op te lossen is. Dus meer dan deze info kan ik je op dit moment niet geven. Succes in de winkel en ik wens je bij deze dan toch nog fijne feestdagen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anna 123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Zelf heb ik geen Android en/of een S10 maar ik lees op internet, via google, het volgende:
De Samsung Galaxy S10 is al direct voorzien van een screenprotector, die werkt met de ultrasone vingerafdrukscanner van het toestel. Samsung geeft er tevens drie maanden garantie op.

Dus ik ga er vanuit dat er al een protector op zit, en dat voel je dan ook. Het is altijd lastig om een mobiel te hebben zonder hoesje. Beschadigen, of kleine krasjes op scherm krijg je al snel als je geen hoesje gebruikt. Tenminste, dat is mijn ervaring met mijn oude iPhone en daarom vanaf nu altijd een hoesje voor mij. 

Wil je het helemaal zeker weten, ga dan even terug naar de Vodafone winkel en laat er naar kijken. Deze mensen hebben meer ervaring en kunnen ook direct zien of het misschien op te lossen is. Dus meer dan deze info kan ik je op dit moment niet geven. Succes in de winkel en ik wens je bij deze dan toch nog fijne feestdagen!

Anna 123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Anna 123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Zelf heb ik geen Android en/of een S10 maar ik lees op internet, via google, het volgende:
De Samsung Galaxy S10 is al direct voorzien van een screenprotector, die werkt met de ultrasone vingerafdrukscanner van het toestel. Samsung geeft er tevens drie maanden garantie op.

Dus ik ga er vanuit dat er al een protector op zit, en dat voel je dan ook. Het is altijd lastig om een mobiel te hebben zonder hoesje. Beschadigen, of kleine krasjes op scherm krijg je al snel als je geen hoesje gebruikt. Tenminste, dat is mijn ervaring met mijn oude iPhone en daarom vanaf nu altijd een hoesje voor mij. 

Wil je het helemaal zeker weten, ga dan even terug naar de Vodafone winkel en laat er naar kijken. Deze mensen hebben meer ervaring en kunnen ook direct zien of het misschien op te lossen is. Dus meer dan deze info kan ik je op dit moment niet geven. Succes in de winkel en ik wens je bij deze dan toch nog fijne feestdagen!

Dankjewel

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ben je al terug in de winkel geweest @Anna 123 ? 🙂 Fijne feestdagen in ieder geval! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic