Wessels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

retourneren iphone

Hallo, ik had een vraag ivm. met retourneren van mijn Iphone. Ik heb sinds woensdag een Iphone 4 gekregen bij verlenging van mijn abonnement, maar die vertoonde al snel enkele problemen. Daarna werd het van kwaad tot erger en schakelde hij zichzelf steeds uit en uiteindelijk kon ik hem ook niet meer resetten via de hard reset ( home knop en aan/uit tegelijk 10 seconden inhouden). DFU modus via itunes ( Hard reset als hij in itunes zit) werkte ook niet. Dus dat was een redelijk erg mankement aan de telefoon. Nu wil ik hem graag terug sturen alleen weet ik niet wat ik nu allemaal moet sturen? Zoals bijv. Moet de simkaart erbij en moet ik mijn toestel leegmaken (waar ik geen mogelijkheid toe heb). Ook zou ik graag willen weten of ik dan een nieuw toestel krijg, want ik zou graag een iphone 4 willen houden?
 
Mvg. Wessels
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Wessels,

Wat vervelend om te horen dat je iPhone zoveel kuren vertoont :@
Ik zou je graag willen verwijzen naar de winkel waar je je iPhone hebt aangeschaft.

Indien je je iPhone hebt via een Vodafone winkel of Online Sales bijvoorbeeld, kun je je toestel retourneren bij een van onze winkels.
Heb je je toestel via een onafhankelijk verkooppunt dan kun je beter even daar langs gaan.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic