angelo1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

resterende gebruikskosten bij einde abonnement

Beste Vodafone, mijn abonnement is onlangs afgelopen bij jullie waarna ik ben overgestapt op ziggo, hiervoor is mijn nummerbehoud aangevraagd, nu brengen jullie in de laatste eindafrekening bijna 100 euro als resterende gebruikskosten tot einde contract in rekening, terwijl het abonnement al ten einde is. Hoe kan dit? Er is namelijk geen resterend abonnement want dit abonnement is namelijk opgezegd, maar toch brengen jullie hiervoor onredelijk hoge kosten in rekening. Graag tekst en uitleg aub.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @angelo1988,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag uitleg wil over je factuur. Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan ook via bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in huisregels van ons Forum om te voorkomen dat we je niet kunnen helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic