kirssie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

reparatie...

goeiemiddag,
 
ik heb een vraagje over mij s3 ik heb hem terug gebracht naar de winkel want hij moest gemaakt worden maar het zo niet lang duren maar ik ben hem nou al 2 weken kwijt..
terwijl de vodafone winkel hem pas een week later heb op gestuurd als ik via dynafix kijk..
en zou hem nu eigenlijk al terug hebben terwijl hij donderdag pas is opgestuurd naar internereparatie dienst..
ik zou graag willen weten wanneer ik mijn telefoon terug kan verwachten? want duurt zo wel erg lang
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey kirssie,

Dat hangt helemaal af van wat er precies gerepareerd en vervangen moet worden. Daar kan ik helaas niets over zeggen. Je kunt het het beste even bij de winkel navragen of zij al meer weten, of de status in de gaten houden.
hubert1959

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een samsung 3 s scherm stuk nog in garantie omdat ik in het buitenland verblijf kan ik niet zelf naar een vodafone winkel ik kan hem naar een vriend opsturen en hij kan naar een winkel is dit mogelijk
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hubert1959 ,

Zelf denk ik niet dat dit mogelijk is, je hebt ook namelijk je contract documenten nodig en ik denk niet dat je die mee hebt op vakantie...
Als het nog en paar dagen is die vakantie kun je het beste gewoon even met geduld afwachten.

Hopelijk is de schade beperkt en niet al te groot.
hubert1959

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt maar ik woon in het buitenland en kan het contractvaan mijn vriend in nederland mailen eventueel ook mijn ligitimatie kan het dan wel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic