JpHollander

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

reparatie toestel en toch abonnement doorbetalen.

abonnement loopt door ondanks me mobiel al 3 weken ter reparatie weg is . 

 Je krijgt geen leen toestel.. 

dat is wel vreemd . 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JpHollander 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard erg vervelend dat je mobiel ter reparatie is opgestuurd. Maar het is natuurlijk wel logisch dat je abonnement gewoon blijft doorlopen. Ze kunnen nu niet je abonnement even stoppen tot je weer je toestel terug hebt. En het is dan ook je eigen verantwoording om te zorgen dat je of een toestel bij iemand anders kan lenen, of dat je een vervangend toestel verzekering had afgesloten, dan kreeg je namelijk wel een leentoestel van Vodafone.

Je had je er voor kunnen verzekeren, dat heb je niet gedaan, daarom heb je nu geen leentoestel. Probeer eens bij vrienden, familie of kennissen of die een toestel te leen hebben en dan kan je daar je SIMkaart in stoppen. Wil je weten waar je toestel blijft en wat er aan de hand is, neem dan contact op met de winkel waar je het toestel naar toe hebt gebracht. 

Kom je er verder niet uit, bekijk dan deze pagina:
https://repair.vodafone.nl/voda_nl/contacts/

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JpHollander 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard erg vervelend dat je mobiel ter reparatie is opgestuurd. Maar het is natuurlijk wel logisch dat je abonnement gewoon blijft doorlopen. Ze kunnen nu niet je abonnement even stoppen tot je weer je toestel terug hebt. En het is dan ook je eigen verantwoording om te zorgen dat je of een toestel bij iemand anders kan lenen, of dat je een vervangend toestel verzekering had afgesloten, dan kreeg je namelijk wel een leentoestel van Vodafone.

Je had je er voor kunnen verzekeren, dat heb je niet gedaan, daarom heb je nu geen leentoestel. Probeer eens bij vrienden, familie of kennissen of die een toestel te leen hebben en dan kan je daar je SIMkaart in stoppen. Wil je weten waar je toestel blijft en wat er aan de hand is, neem dan contact op met de winkel waar je het toestel naar toe hebt gebracht. 

Kom je er verder niet uit, bekijk dan deze pagina:
https://repair.vodafone.nl/voda_nl/contacts/

JpHollander
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik  begrijp niet dat de reparatie weken duurt . Zelfde geval.. bracht toestel na Apple store en 3 uur later. Kon hij hem ophalen.. 

nieuw scherm geplaatst en al. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
JpHollander wrote:

Ik  begrijp niet dat de reparatie weken duurt . Zelfde geval.. bracht toestel na Apple store en 3 uur later. Kon hij hem ophalen.. 

nieuw scherm geplaatst en al. 

Ja, maar daar noem je nu ook een groot verschil op zeg.
Vodafone moet het opsturen naar een bedrijf die voor nog meer andere providers toestellen maakt. Als die het allemaal druk hebben dan sta je achteraan in de rij. Zoals bv de corona, toen dat uitbrak bleef alles liggen, geen winkel stuurde een toestel op. Nu gaat dat wel weer en dan loopt het al snel vol. 

Ga je naar de Apple Store dan moet je een afspraak maken en dan weet Apple dat je komt, ze weten waarvoor en ze hebben de afspraak gemaakt dus kunnen daar dan ook gelijk mee aan de slag omdat ze de afspraak hebben staan. Dat is echt een heel groot verschil!

Volgende keer maar weer gewoon bij Apple brengen, dat is ook een stuk sneller en beter, als je het mij vraagt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic