tigertae

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekeningen

Elke maand betaal ik veel meer dan mijn abbonement eigenijk is. Terwijl ik echt helemaal niks met mn telefoon doe en altijd heel veel belminuten, MBs en sms berichten overhoud... alsnog krijg ik elke maand weer extra kosten...
Deze maand zelfs bijna 20 euro terwijl ik nog helemaal niet over mijn tegoed ben.
Ik wil wel eens weten wat en waarom dat is.
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @tigertae
Deze vraag is niet 123 te beantwoorden. Het kan meerdere oorzaken hebben. Ik adviseer om de online rekening te bekijken. Deze is gespecificeerd en je kunt er precies op zien welke kosten waarvoor in rekening zijn gebracht. Daarna kan de vraag iets specifieker gesteld worden. Als ik jou was zou ik het niet op het forum doen, andere forum gebruikers hebben geen inzicht in je gegevens. Hier zie je welke mogelijkheden er voor je zijn.

Succes, Per
niiicoleee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb t zelfde probleem , wanneer ik thuis ben , heb ik mn wifi aan staan. Ik heb op dit moment nog 1.09 gb over. Ik kreeg een smsje waarin stond dat ik bijna over mijn internet bundel heen zit, na 10 minuten kreeg ik een smsje dat ik over mijn Internet heen zit. Gisteren nog 8.15 extra tegoed. Wifi staat aan niet gebeld (tevens onbeperkt) en en na 2 uur een extra tegoed van 12.60.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic