rowan92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekeningen

Hallo,

Waar kan ik zien wanneer mij rekeningen worden afgeschreven?

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Rowan,

Gewoon inloggen bij de MyVodafone App of de MyVodafone Website met jouw email-adres plus het correcte wachtwoord.
In de MyVodafone App kies je voor de cirkel: Rekeningen. En daarna voor de Rekening van de maand April 2015.
Daarna zie je precies de datum waarop het verschuldigde bedrag van je bankrekening wordt ge-incasseerd.

Via de MyVodafone Website, ongeveer hetzelfde. Maar dan kiezen voor: Mijn Rekeningen bekijken. Vervolgens voor de faktuur in het PDF-formaat van de maand April 2015.
Op pagina 1 van deze uitgebreide faktuur in het PDF-formaat staat ook de datum waarop Vodafone het verschuldigde faktuurbedrag van je betaalrekening gaat afschrijven.

Zorg dat je op die datum je bankrekening controleert of de afschrijving door Vodafone daadwerkelijk is gelukt.

Succes!

Netwerker
rowan92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan de maand april niet zien alleen maart en die rekening is op 15 maart betaald maar ik kan niks zien van april en die is ook nog niet afgeschreven
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Rowan,

Je mag ervan uitgaan dat de faktuur van April 2015 ongeveer 30 dagen later is dan de faktuurdatum van Maart 2015. Ik weet niet of Vodafone voor verschillende abonnementen / klantgroepen verschillende faktuurdata hanteert.
Controleer gewoon regelmatig MyVodafone wanneer de faktuur van April 2015 zichtbaar wordt. Ik verwacht dat dit heel binnenkort het geval zal zijn.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic