willyacm

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekeningen

Het gaat weer goedover maart een rekening en nu een rekening over maart en april omdat ik mijn contract heb verlengt betaal ik dus nu ineens dubbel Hoop toch niet weer in die spookwereld van Vodafone terecht te komenEchter is er geen email contact mogelijk waardoor in mijn situatie een beperkte contact mogelijk is.De chat is altijd te druk en tel kom je er nooit door. Nu reeds een tijd verder nog steeds geen antwoord mogen ontvangen van vodafone de chat is nooit te bereikenbellen heeft geen zin de wachttijden zijn altijd te lang.
6 Reacties 6
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @willyacm,

Ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. Heb je er rekening mee gehouden dat je de abonnementskosten naar rato betaalt als je jouw abonnement verlengt? Via je My Vodafone account kun je via de rekening details precies zijn waarvoor de kosten zijn. Mocht je aan de hand daarvan nog vragen hebben dan raad ik je aan om alsnog de klantenservice te benaderen. Zij kunnen dan met je meekijken.
cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg eerst aansluitkosten voor mijn kiezen omdat ik te laat zou hebben betaald. Chat met de klantenservice die volledig doordraaid en denkt dat zij vodafone is en denkt dat ik haar persoonlijk aanval?! (Ik had proberen te betalen maar dat kon niet omdat vodafone een nieuw betaal systeem had ze zouden geen aanmaningen sturen hebben ze ook niet gedaan) maar wel lekker heraansluitkosten terwijl Vodafone niet of slecht bereikbaar is! Ik heb de chat opgeslagen misshien iets voor Joep. Nu krijg ik weer 30 euro diverse kosten, ik heb verlengd dus wat die kosten zijn mag joost weten. Lekker goedkoop abbonent van 9 euro ben nu al 2 maanden rond de veertig kwijt. Had beter een red abbonement met toestel kunnen nemen. Waardeloos Vodafone.
cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal gelijk, Ik heb dezelde ervaringen met de klantenservice! Bellen heeft geen zin zelfs de belastingdienst is sneller! Waardeloze club van zakkevullers ze geven liever geld uit aan sponsering van F1 dan aan een vriendelijke en functionerende klantenservice.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
cashforce

Het klopt dat er aansluitkosten in rekening worden gebracht als je een betalingsachterstand hebt en als je abonnement daardoor is geblokkeerd. Je factuur wordt automatisch in rekening gebracht door middel van automatische incasso. Als deze mislukt is het jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het bedrag alsnog op tijd wordt overgemaakt.
cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is allemaal waar. Maar dat moet je dan wel zeggen als je je abbonement verlengt dat er dan afsluitkosten worden berekend. Doe je dat niet moet je ze niet in rekening brengen. En dan voor wat betreft de automatische incasso´s ja dan moet je zelf zorg dragen voor de betaling. Maar wat als dat niet lukt omdat vodafone zelf problemen heeft met hun nieuwe admin systeem. Credit card betaling niet mogelijk. Dat is een manier die jullie zelf aanbieden en niet gebakken kregen. Dat kan ik ook bewijzen. Dus het zou vodafone sieren om de extra kosten van de rekening af te halen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
cashforce

Als je dat graag geregeld wilt hebben kun je dit uiteraard bespreken met de klantenservice. Dan kunnen ze nakijken wat de mogelijkheden zijn. Dat kan ik je zo via het forum niet zeggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic