Eddie Ten haaf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

rekening

Goedemorgen,

Op dit moment heb ik een betaling achterstand en zou hier graag iets voor willen afspreken , op dit moment ik namelijk in het  ziekenhuis en beschik ik niet over internet bankieren en kan dus hiervandaan de rekening niet betalen .

Is het mogelijk om me nog een paar dagen uitstel te geven voor u mij blokkeert, zodra ik thuis ben zal ik per direct de rekening betalen  .

Ik hoop op u medewerking en excuses voor de overlast Mvgr Eddie ten haaf 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Eddie Ten haaf 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt, beterschap!
Als je door omstandigheden te laat bent met het betalen van je rekening, ontstaat een betalingsachterstand. Dat kan vervelende gevolgen hebben. Om dit te voorkomen kun je via dit formulier een betalingsregeling aanvragen. Zo kun je het openstaande bedrag in termijnen betalen.

Wij als klanten onder elkaar kunnen je hier niet mee helpen, dit kan alleen iemand van Vodafone. Het beste is dus om het formulier in te vullen en anders af te wachten tot er iemand van Vodafone hier online komt. Echter, ik weet niet wanneer die komt en of het dan op tijd is. Misschien dat je ook nog zou kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone

Sterkte!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Eddie Ten haaf 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt, beterschap!
Als je door omstandigheden te laat bent met het betalen van je rekening, ontstaat een betalingsachterstand. Dat kan vervelende gevolgen hebben. Om dit te voorkomen kun je via dit formulier een betalingsregeling aanvragen. Zo kun je het openstaande bedrag in termijnen betalen.

Wij als klanten onder elkaar kunnen je hier niet mee helpen, dit kan alleen iemand van Vodafone. Het beste is dus om het formulier in te vullen en anders af te wachten tot er iemand van Vodafone hier online komt. Echter, ik weet niet wanneer die komt en of het dan op tijd is. Misschien dat je ook nog zou kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone

Sterkte!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s @Eddie Ten haaf? En is het gelukt om een afspraak te maken?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic gesloten @Eddie Ten haaf 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic