Hoi
Vlinderin1 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Begin en eind facturen zijn altijd anders dan de normale facturen.
Voor meer informatie over de facturen kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml
Belangrijkste info:Loopt je contract af? Je laatste rekening ontvang je in de maand van afsluiting of een maand later. Op deze rekening staan de laatste maandkosten en gesprekskosten tot de afsluitdatum.
Eindigt je contract al eerder, omdat je bijvoorbeeld bent gestopt met betalen? Dan staat er een afkoopsom op je laatste rekening, ter compensatie voor het eerder beëindigen van je abonnement dan afgesproken. Je betaalt 50% van de resterende abonnementskosten of een hoger bedrag, als de feiten of omstandigheden een hogere schadevergoeding rechtvaardigen. Als je een toestel op afbetaling hebt, dan zit in de afkoopsom ook de afbetaling van het toestel verwerkt.
Mochten er nog inhoudelijke vragen zijn over je factuur dan kan je het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of anders door een
chat te starten. Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter.
In ieder geval toch nog een fijne dag gewenst en jammer dat je bent gestopt bij Vodafone.