iljaaaaaaaaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening

Mijn salaris was niet uitbetaald waardoor ik mijn telefoonrekening niet kon betalen. Deze waren geïncasseerd maar omdat ik in de min stond heeft de bank ze gestorneerd. Nu was er een groot probleem bij het bedrijf waardoor het even heeft geduurd voor ik ook mijn salaris uitbetaald kreeg. Hierdoor liep de blokkade door naar een volledige blokkade. Ik kreeg van jullie een brief met een uiterste betaaldatum anders zou mijn hele abonnement opgeheven worden. Nu heb ik zojuist mijn salaris gehad en gelijk de rekeningen betaald via Ideal. Ik dacht dat het hiermee op het nippertje allemaal gelukkig klaar was. Alleen nu lees ik net de brief en was de uiterste datum gisteren! En na wat speuren op de site zag ik tot mijn grote paniek ook nog eens dat het 2 dagen duurt voordat vodafone mijn betaling verwerkt heeft! Wat nu? Is het echt heel erg dat ik 1 dag te laat ben met de uiterste betaaldatum? Zo niet, als ik een kopie van mijn bankafschrift mee stuur waarop staat dat ik vandaag betaald heb is dat ook goed?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @iljaaaaaaaaa ,

Deze vraag kun je het beste aan de klantenservice stellen omdat zij ingave hebben op je persoons gegevens. Via www.vodafone.nl/support/contact/ vindt je alle mogelijkheden om contact te leggen.

Via het forum kunnen er geen interne vragen worden beantwoord, sorry. Je vindt op het forum alleen vele Tips & Tricks.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @iljaaaaaaaaa ,

Deze vraag kun je het beste aan de klantenservice stellen omdat zij ingave hebben op je persoons gegevens. Via www.vodafone.nl/support/contact/ vindt je alle mogelijkheden om contact te leggen.

Via het forum kunnen er geen interne vragen worden beantwoord, sorry. Je vindt op het forum alleen vele Tips & Tricks.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @iljaaaaaaaaa (wat veel keer a)

Staat er vanaf vandaag bij de MyVodafone een vinkje dat je de betreffende faktuur inmiddels hebt betaald?

Inloggen bij MyVodafone (website of App) met je nul-zes-nummer plus het bijbehorende correcte wachtwoord.
Als er inmiddels een vinkje staat (vanaf 31 januari) dan is de betaling in ieder geval ontvangen door Vodafone. En administratief verwerkt. Dat gebeurt bij iDEAL-betalingen in de regel heel snel. Vaak binnen een halve dag.

Succes!

Netwerker
iljaaaaaaaaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet inloggen als ik dat probeer staat er; je mobiele nummer is geblokkeerd.

Maar ik weet niet of ze bedoelen geblokkeerd als in een blokkade voor het bellen/smsen of dat gewoon mijn hele nummer geblokkeerd is?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @iljaaaaaaaaa ,

Dan kun je het beste contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/ als je niet kunt inloggen via My Vodafone. Sorry.
lsjbt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste, Normaal ontvang ik altijd rond de 13e mijn rekening en dit wordt op de 20e van mijn rekening gehaald. Tot op heden heb ik NIKS ontvangen van Vodafone en er staat nog geen rekening van april in Myvodafone. Kan iemand mij vertellen wat dit precies is? Klantenservice geeft geen informatie hierover en zegt dat het wel goed komt. Ik vind het echter vreemd en wil graag weten wat er precies aan de hand is. Mvg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic