Martijn071

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening verrekend klopt niet

Beste Vodafone,

Het online bekijken van je tegoed schijnt al enkele maanden bij veel mensen niet goed te werken. Heel vreemd dat dat nog steeds niet is opgelost maar dat is een ander verhaal.

Mijn probleem is als volgt; afgelopen maand klopte mijn tegoed dus niet en stond er dat ik nog 109 mb's over had in mijn databundel maar dat ik wel €33,85 buiten mijn tegoed had verbruikt. Na contact met jullie gehad te hebben bleek er een fout in het systeem te zitten en zouden de gemaakte extra kosten niet aangerekend worden. De kosten die ik vanaf dat moment zou maken (26 juli) dus bijna einde van de maand zouden wel voor mijn rekenening zijn. Ik heb foto's als bewijs van dit gesprek.

Nu hebben jullie alsnog een te hoge bedrag verrrekend namelijk €84,86, mijn normale maandbedrag is €47,- en hier heb ik dan 2 blox bij gebruikt a €2,- dus het totaalbedrag zou €51,- moeten zijn.

Het bedrag heb ik nu teruggevorderd omdat dit een hele slechte fout van jullie kant is. Ik zie daarom graag z.s.m. de juiste factuur tegemoed.

Ik hoop van jullie te horen.

Gr, Martijn


1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic