Demelza

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening per post ontvangen

Ik wil graag stoppen dat ik per post mijn rekening ontvangt. Want ik moet hier 2,50 voor betalen en dat wil ik niet meer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Demelza ,

De papieren rekening kost inderdaad €2,50, met het stopzetten van de papieren versie ben je ook milieuvriendelijk bezig.

Gelukkig kun je dit via MyVodafone regelen. Of neem even contact op met de klantenservice mocht het je niet lukken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Demelza ,

De papieren rekening kost inderdaad €2,50, met het stopzetten van de papieren versie ben je ook milieuvriendelijk bezig.

Gelukkig kun je dit via MyVodafone regelen. Of neem even contact op met de klantenservice mocht het je niet lukken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hey goedemorgen @Demelza 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Groen bezig zijn en € 2,50 per maand besparen! Dat is wel een win-win situatie. Ik zie dat @SamsungExpert  je al tips heeft gegeven om de verspreidingswijze van de factuur aan te passen. Is dit inmiddels gelukt? Zo niet, laat het mij dan weten en vul jouw Community profiel aan met je persoonlijke gegevens. Dan help ik je hier graag bij.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt om de optie papieren rekeningen uit te zetten @Demelza? Zo niet, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic