Jolinajo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

rekening klopt weer niet

Wordt gek van jullie weer foute rekening pfff

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jolinajo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wordt opgelost heb er weinig vertrouwen in maarja moet eerst betalen en dan weer gelijk terug laten storten ze hebben anders geen oplossing

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jolinajo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is wel heel vervelend. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Mochten die nog extra vragen hebben dan zullen ze je deze hier stellen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jolinajo . 

Je hebt slecht 2 dagen geleden ook al een topic geopend over niet kloppende rekeningen. 

Ik wil je natuurlijk best graag helpen, maar ik weet niet goed hoe. Ik weet niets meer van je dan je gebruikersnaam hier en het beetje informatie dat je in je berichten zet. Als je je profielgegevens invult, kan ik in elk geval je klantgegevens er bijpakken. 

Jolinajo
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wordt opgelost heb er weinig vertrouwen in maarja moet eerst betalen en dan weer gelijk terug laten storten ze hebben anders geen oplossing

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jolinajo wrote:

wordt opgelost heb er weinig vertrouwen in maarja moet eerst betalen en dan weer gelijk terug laten storten ze hebben anders geen oplossing

Dat je er vertrouwen in hebt is jammer, maar om dan met dik gedrukte letters te schrijven, is denk ik niet nodig. Vodafone heeft je een aangegeven wat te doen en wat ze dan terug doen. Dat is toch heel netjes?!

Je kan altijd via je bank app een betaling laten terug storten en als Vodafone aangeeft dat het dan goed komt, zou ik daar toch een beetje vertrouwen in hebben. Daarnaast is @Lycke Vodafone er nog die met je mee kijkt, dus dat moet goed komen 

Niet te druk maken, het is al warm genoeg!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic