Weezy008

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening klopt niet

Mijn rekening klop niet!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Kamilla wrote:

Ik ben Kamilla, heb je mijn naam niet gezien?  Ik probeerde mijn eigen onderwerp te openen, ik heb al gebeld en ze konden de fout niet vinden.  helaas weet ik niet wat ik moet doen.  Maar maak alvast mijn eigen topic open, maak je geen zorgen!

Ik maak me ook geen zorgen maar als je zo’n dringende vraag hebt dan is het beter een eigen topic te openen want dan zien de mensen van Vodafone het ook sneller! 

Je bericht staat nu hier:
https://forum.vodafone.nl/factuur-betalingen-127/953euros-302314?postid=333797#post333797

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Weezy008 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is heel kort en krachtig. En wat klopt er dan volgens jou niet aan je rekening? Misschien handig om dit ook even te melden. Daar help je Vodafone mee, zeker als die moet mee kijken. Je bent op de hoogte als je een eerste rekening krijgt of een eind afrekening of een rekening tijdens het switchen van abonnement? Lees deze informatie dan even op de website van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Gaat het om iets heel anders, stel je vraag iets specifieker en dan kan iemand je misschien daarop antwoord geven. En vul bij je profielinstellingen alle gegevens in die nodig zijn voor een Vodafone medewerker om te kijken wat er aan de hand is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Weezy008 . Welkom hier!

Zo te zien klopt jouw rekening niet ;-). Wat klopt er niet, als ik vragen mag? Ik neem aan dat je het graag opgelost wilt hebben? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Weezy008? Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic gesloten

Kamilla

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ze rekenen me 953 euro aan en ze weten niet waarom, ze denken dat het een gsm is, maar ze weten het nog steeds niet.  En ik heb niets gekocht

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Kamilla wrote:

Ze rekenen me 953 euro aan en ze weten niet waarom, ze denken dat het een gsm is, maar ze weten het nog steeds niet.  En ik heb niets gekocht

Hoi @Kamilla 
Wie ben jij en waarom open je geen eigen topic om je vraag te stellen? In een topic van iemand anders is niet handig want dit valt een Vodafone medewerker niet op!!

En er is niet veel duidelijkheid over wat je nu wil en wat er is. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is. Al hoewel ik denk dat je ook beter de klantenservice kan bellen. 

Kamilla

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben Kamilla, heb je mijn naam niet gezien?  Ik probeerde mijn eigen onderwerp te openen, ik heb al gebeld en ze konden de fout niet vinden.  helaas weet ik niet wat ik moet doen.  Maar maak alvast mijn eigen topic open, maak je geen zorgen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Kamilla wrote:

Ik ben Kamilla, heb je mijn naam niet gezien?  Ik probeerde mijn eigen onderwerp te openen, ik heb al gebeld en ze konden de fout niet vinden.  helaas weet ik niet wat ik moet doen.  Maar maak alvast mijn eigen topic open, maak je geen zorgen!

Ik maak me ook geen zorgen maar als je zo’n dringende vraag hebt dan is het beter een eigen topic te openen want dan zien de mensen van Vodafone het ook sneller! 

Je bericht staat nu hier:
https://forum.vodafone.nl/factuur-betalingen-127/953euros-302314?postid=333797#post333797

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic