KKeep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening inkijken en imeinummer

Zoals ik zei, ik kan mijn rekeningspecificaties niet terugkijken. Ik krijg alleen maar 'error'.

ook is mijn telefoon gejat. Ik heb mijn abbonement stopgezet en ben nu op zoek naar het imeinummer. die zou op de rekening te zien zijn. Wat als ik hem daar niet op kan vinden? Graag ASAP antwoord.
2 Reacties 2
KKeep
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*edit moderator: Persoonlijke gegevens verwijderd*
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Het IMEI-nummer van je gestolen smartphone staat op de originele aankoop-faktuur / aankoop-rekening / pakbon die bij de levering was bijgesloten.
Ook staat dit IMEI-nummer op het witte stickertje aan de zijkant of de achterkant van de originele aankoopdoos, waarin je smartphone aan jou geleverd is.
Verder kun je een kopie van die pakbon online inzien, indien je je smartphone bij Vodafone hebt gekocht.

Kijk toch even op: https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer en voer daar alleen je IMEI nummer en je postcode in. De rest van de velden kun je open laten. Krijg je dan wel de pakbon met IMEI nummer te zien?

Het IMEI-nummer van je smartphone staat niet op reguliere maandelijkse rekeningen van Vodafone.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic