Jahmekyah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening betaald

Na betaling wilde de site niet meer laden maar geld is wel van mijn rekening afgeschreven zouden jullie kunnen kijken of het gelukt is? Mijn nummer is **** postcode **** huisnummer * geboorte datum *****

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jahmekyah. Welkom hier. 

Ik heb je gegevens verwijderd toen ik dit tegenkwam. Helaas wel pas na 4,5 uur, omdat ik dit eerder niet zag. Tip; deel nóóit je telefoonnummer online waar iedereen dit kan zien. Zeker niet in combinatie met je adres én geboortedatum. Als mensen kwaad willen kunnen ze hiermee aan de haal gaan. 

Als er geld van je rekening gehaald is, lijkt de betaling gelukt :-). Staan er nog betalingen bij ons open? 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jahmekyah. Welkom hier. 

Ik heb je gegevens verwijderd toen ik dit tegenkwam. Helaas wel pas na 4,5 uur, omdat ik dit eerder niet zag. Tip; deel nóóit je telefoonnummer online waar iedereen dit kan zien. Zeker niet in combinatie met je adres én geboortedatum. Als mensen kwaad willen kunnen ze hiermee aan de haal gaan. 

Als er geld van je rekening gehaald is, lijkt de betaling gelukt :-). Staan er nog betalingen bij ons open? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic