DennisR

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

regelmatig h+

Als ik heel soms 4g heb dan is mijn telefoonberijk telkens weg en dit komt zelden voor dat ik 4g heb maar 3g heb ik ook bijna niet en mijn berijk van de telefoon valt ook regelmatig weg .hij gooit me telkens naar h+ en dat is mijn internet super traag maar mijn berijk top heb een nieuw sim kaartje gekregen maar werkt ook niet zijn er meer mensen met dit probleem .
Ik moet nu naar de winkel voor een test en ze gaan mijn tel nakijken note3 maar mijn vrouw heeft het zelfde probleem .
maar die heeft een sgs5.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@DennisR

H+ is ook 3G Dennis. Vroeger ging H+ alleen aan als je iets aan het down- of uploaden was, daarna viel die weer terug naar 3G. Maar volgens mij heeft Vodafone de techniek Fast Dormancy ingeschakeld op bepaalde masten, dan blijft die H+ staan, ook al is er geen down- of upload gaande. Het zou er voor moeten zorgen dat je sneller reactie krijgt als je iets op internet opvraagt.

Dat je geen goede 4G dekking hebt zou kunnen, het netwerk is nog vol in aanbouw.

Bekijk in context

2 Reacties 2
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@DennisR

H+ is ook 3G Dennis. Vroeger ging H+ alleen aan als je iets aan het down- of uploaden was, daarna viel die weer terug naar 3G. Maar volgens mij heeft Vodafone de techniek Fast Dormancy ingeschakeld op bepaalde masten, dan blijft die H+ staan, ook al is er geen down- of upload gaande. Het zou er voor moeten zorgen dat je sneller reactie krijgt als je iets op internet opvraagt.

Dat je geen goede 4G dekking hebt zou kunnen, het netwerk is nog vol in aanbouw.
DennisR
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok dank je wel maar ze hadden gezegt dat in mijn gebolied een goede 4 g verbinding zou zijn en het daar niet aan lag . En de h+ hebben ze gezegt dat dit de oude 2g verbinding zou zijn bedankt voor je reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic