husa1979

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

red unlimited werkt niet zoals beloofd

Red Unlimited werkt niet zoals beloofd, ipv 5gb krijg ik 1gb dagbundel en moet ik telkens aanvullen met 1gb en dat werkt ook niet optimaal. Eerste half uur tot een uur zit ik op “beperkt internet” snelheid.  Mijn vraag is: hoe is dit mogelijk? Waarom krijg ik geen 5 gb dagbundel? Waarom is de snelheid na het aanvullen van 1 gb  nog minimaal een half uur zo laag? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @husa1979 
Het is niet nodig om op meerde plekken je vraag te stellen. Dit maakt het juist op de community onduidelijk en is niet handig voor Vodafone medewerkers. Ik heb je op de andere topic al een antwoord gegeven. Zie: https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/vodafone-red-unlimited-300772?postid=332254#post33225...

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @husa1979 
Het is niet nodig om op meerde plekken je vraag te stellen. Dit maakt het juist op de community onduidelijk en is niet handig voor Vodafone medewerkers. Ik heb je op de andere topic al een antwoord gegeven. Zie: https://forum.vodafone.nl/over-je-abonnement-2/vodafone-red-unlimited-300772?postid=332254#post33225...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @husa1979 
Welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker gek dat jij iedere dag start met een bundel van 1GB en deze vervolgens steeds moet aanvullen met 1GB. Hier gaat dus iets niet goed, omdat je de dag al hoort te starten met een bundel van 5G. Helaas kon ik niet direct een kijkje achter de schermen nemen, aangezien ik geen gegevens van je heb. Wil je jouw Community profiel aanvullen met jouw gegevens en mij een seintje geven? Dan neem ik met alle liefde een kijkje achter de schermen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic