Hoi
daanhaefkens Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend. Jij hebt Red Together en je vriendin Red Together Extra en jij krijgt wel 80GB (met Ziggo 160GB) maar je vriendin krijgt helemaal niets? Het contract van jullie beide staat wel op 1 naam (de hoofd persoon)? En in de app, kunnen jij het abonnement van je vriendin wel zien?
Deze vragen heeft Vodafone natuurlijk vast ook al met je doorgenomen, ben ik bang voor. Zelf kan ik niet zoveel want ik ben ook maar een klant en kan je alleen zeggen dat het bij mij wel direct goed ging. Dus het is echt iets dat niet altijd voorkomt. Uiteraard heel vervelend dat je moet overkomen, dat zeker. Je denkt iets goeds te krijgen en dan moet het ook gelijk werken.
Als Vodafone er al mee bezig is dan verwacht ik zelf toch echt wel dat ze daar zo snel mogelijk antwoord voor hebben en het oplossen. Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via
Facebook of
Twitter. Tegenwoordig kan Steven, een moderator van Vodafone, ook voor kijken of die iets voor je kan betekenen. Moet je alleen even wachten tot die je bericht heeft gezien. Misschien kan hij iets voor je betekenen.
Het blijft vervelend en hoop dat ze het snel voor je oplossen. Maar toch nog een goed weekend gewenst en alvast fijne mooie warme dagen (laat de temperatuur niet teveel oplopen hoor, Vodafone doet ook z'n best).