Miesj60

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

red together - namen leden aanpassen

Is het mogelijk om ,als beheerder , van diegenen die ook deel uitmaken van de red together groep, de naam te wijzigen ? Nu staan mijn mede gezinsleden allemaal te boek als ikzelf …..t zou wat overzichterlijker mogen zijn dan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Miesj60 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bedoel je dat je ze een naam wil geven in je My Vodafone app? Volgens mij bedoel je dit en dat kan je doen door je app te openen, klik op service, daarna op het vlakje profiel. Dan zie je onderaan de abonnementen staan. Klik op een abonnement van iemand, en dan krijg je een scherm met profiel opties. Daar zie je het nummer, of je naam, met een potloodje. Klik daarop en dan kan je deze wijzigen. 

Ik hoop dat je dit zoekt?! Zo niet, laat het nog even weten. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Miesj60 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Bedoel je dat je ze een naam wil geven in je My Vodafone app? Volgens mij bedoel je dit en dat kan je doen door je app te openen, klik op service, daarna op het vlakje profiel. Dan zie je onderaan de abonnementen staan. Klik op een abonnement van iemand, en dan krijg je een scherm met profiel opties. Daar zie je het nummer, of je naam, met een potloodje. Klik daarop en dan kan je deze wijzigen. 

Ik hoop dat je dit zoekt?! Zo niet, laat het nog even weten. 

Miesj60
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top, gelukt 

hartstikke bedankt hoor ??
gr. Michel

DebbyBogers

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kun je deze andere leden van ook een eigen inlognaam en wachtwoord toekennen, zodat ze zelf hun eigen profiel in hun eigen My Vodafone kunnen zien, zonder alle andere leden te zien?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
DebbyBogers wrote:

Kun je deze andere leden van ook een eigen inlognaam en wachtwoord toekennen, zodat ze zelf hun eigen profiel in hun eigen My Vodafone kunnen zien, zonder alle andere leden te zien?

Iedereen kan zelf een inlog aanmaken met z’n eigen 06 nummer en mail adres. Dus dat is mogelijk!

DebbyBogers

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel voor je reactie.

superfijn, dat het mogelijk is. Maar hoe dan?

Want als ik dat probeer komt het steeds weer uit op mijn inlognaam en wachtwoord ( dus van de beheerder)

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar jij moet het ook niet doen, iemand anders moet het zelf doen. Volgens mij kan je gewoon voor elk eigen nummer een inlog aanmaken. Overigens heb je er niet zoveel aan want je kan alleen zien hoeveel data er is. Jij als hoofd gebruiker kan meer dingen doen zoals pauze zetten, blokkeren, extra BloX aanzetten. Dat kunnen de andere allemaal niet. 

DebbyBogers

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook als de andere hun nummer op hun eigen mobiel invoerenkrijgen ze de melding dat er al een account bestaat op dit nummer, en dat is dan mijn account. Dus dat lukt niet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heb jij dan alle nummers in je eigen account opgevoerd? Want dan kan het wel kloppen. Want naar mijn weten kon het gewoon, of het moet zijn aangepast? 

Lees deze pagina eens en er staan ook nummers bij van de klantenservice. Bel die dan even en vraag er naar, die weten de huidige situatie. En als je meer weet, laat het hier nog even weten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt @DebbyBogers?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic