hi
Ik heb al jaren red togehter. Heb via de app in januari 2 nummers toegevoegd per maand opzegbaar. Blijkbaar ging er bij jullie iets fout en waren dit jaar abo's. Na maanden heen en weer gesteggel hebben jullie deze nummers vrij gegeven om op te zeggen alleen hebben jullie een verkeerd nummer uit de red together groep vrijgegeven. Gelijk weer aangekaart en weer weken gesteggel ook het 2e nummer vrijgegeven. Dat 2e nummer liep de 19e af, in de app ook duidelijk zichtbaar dat het dan en dan opzegbaar was, dus deze maand. Nu krijg ik tot mijn verbazing een rekening van 487 euro om het abo af te kopen. Ik ben nu al zo lang bezig en jullie krijgen het maar niet voor elkaar om het goed te regelen. Ik app, ik bel (verbinding na half uur verbroken door jullie) ik mail, ik ben wanhopig. Iedereen schuift af of zegt we zoeken uit en morgen wordt dat bedrag afgeschreven. Ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen? Waarom lukt het jullie niet? Ik heb niks aan antwoorden als we begrijpen en dat en vervelend etc. Los het op, vandaag alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!