Mkk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

red together maand extra beëindigd nu rekening van 487 euro

hi

Ik heb al jaren red togehter. Heb via de app in januari 2 nummers toegevoegd per maand opzegbaar. Blijkbaar ging er bij jullie iets fout en waren dit jaar abo's. Na maanden heen en weer gesteggel hebben jullie deze nummers vrij gegeven om op te zeggen alleen hebben jullie een verkeerd nummer uit de red together groep vrijgegeven. Gelijk weer aangekaart en weer weken gesteggel ook het 2e nummer vrijgegeven. Dat 2e nummer liep de 19e af, in de app ook duidelijk zichtbaar dat het dan en dan opzegbaar was, dus deze maand. Nu krijg ik tot mijn verbazing een rekening van 487 euro om het abo af te kopen. Ik ben nu al zo lang bezig en jullie krijgen het maar niet voor elkaar om het goed te regelen. Ik app, ik bel (verbinding na half uur verbroken door jullie) ik mail, ik ben wanhopig. Iedereen schuift af of zegt we zoeken uit en morgen wordt dat bedrag afgeschreven. Ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen? Waarom lukt het jullie niet? Ik heb niks aan antwoorden als we begrijpen en dat en vervelend etc. Los het op, vandaag alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25 Reacties 25
Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

wat kan ik doen dan? waar moet ik zijn?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Jeetje zeg, wat vervelend allemaal. Begrijpelijk dat je het er niet mee eens bent en dat je er niet blij mee bent. Zoals Cecilia eerder al aangaf, zie eerste bericht, kan je via de website een klacht indienen. Zie haar tekst: Ik kan dit helaas niet voor je oplossen, maar mijn advies zou wel zijn om opnieuw een klacht in te dienen. Dat kan via deze pagina en hier kies je dan voor 'een klacht'. Vermeld in deze klacht ook bovenstaande casenummers, zodat ze direct deze cases erbij kunnen pakken als referentie. 

Mocht je er dan niet uit komen met Vodafone dan kan je contact opnemen met de Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie. Let wel op, ze doen bij Vodafone hun uiterste best om binnen 15 werkdagen te reageren. Mocht dit niet lukken dan nemen ze zo ie zo contact met je op. Ik hoop echt dat je er samen nu wel uit komt, succes!

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

hoi ik heb al meerdere klachten in gediend, hoor je niks van. Het is echt niet normaal dit, dank voor je reactie. Elke keer zegt iemand dat het opgelost is en dan komt het volgende of het is toch niet opgelost. Ik begrijp er gewoon niks van dat het zo fout kan gaan. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Waarom iets fout gaat, is altijd een hele goede vraag. Maar hoe krijg je het weer goed, dat is een nog betere vraag. Als je al zoveel hebt gedaan dan zou je, als je daar aan toe bent, toch de Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie kunnen inschakelen. Of wat je zelf al aangaf, je rechtsbijstand. Dan zit er niets anders op, zeker als je niet verder komt bij Vodafone. Uiteraard super vervelend want je hebt er beiden niets aan en het is ook zo ingewikkeld allemaal. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Krijg nu net een mail dat het gecorrigeerd is, (alweer) hij is nu ook uit de app gehaald zag ik. Ik ga nog niet juigen, ik wacht het af. 

dank voor jullie reactie weer. Fijn weekend!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nou, laten we dan maar hopen dat Vodafone nu z'n best heeft gedaan. Duim met je mee en bij deze ook alvast een heel fijn weekend. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic