Mkk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

red together maand extra beëindigd nu rekening van 487 euro

hi

Ik heb al jaren red togehter. Heb via de app in januari 2 nummers toegevoegd per maand opzegbaar. Blijkbaar ging er bij jullie iets fout en waren dit jaar abo's. Na maanden heen en weer gesteggel hebben jullie deze nummers vrij gegeven om op te zeggen alleen hebben jullie een verkeerd nummer uit de red together groep vrijgegeven. Gelijk weer aangekaart en weer weken gesteggel ook het 2e nummer vrijgegeven. Dat 2e nummer liep de 19e af, in de app ook duidelijk zichtbaar dat het dan en dan opzegbaar was, dus deze maand. Nu krijg ik tot mijn verbazing een rekening van 487 euro om het abo af te kopen. Ik ben nu al zo lang bezig en jullie krijgen het maar niet voor elkaar om het goed te regelen. Ik app, ik bel (verbinding na half uur verbroken door jullie) ik mail, ik ben wanhopig. Iedereen schuift af of zegt we zoeken uit en morgen wordt dat bedrag afgeschreven. Ik weet gewoon niet meer wat ik kan doen? Waarom lukt het jullie niet? Ik heb niks aan antwoorden als we begrijpen en dat en vervelend etc. Los het op, vandaag alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mkk

Ik kan mij voorstellen dat deze factuur met afkoopsom rauw op je dak valt. Het betreft een behoorlijk bedrag en in de afgelopen maanden heb je ook regelmatig contact gehad omtrent de twee Red Together Extra abonnementen. 

Ik zie in het systeem dat tijdens het laatste contact is aangegeven dat je zelf via de app dit hebt geregeld en er is gekozen voor een tweejarig abonnement. Echter, ook zie ik dat er dit jaar 2 cases zijn geweest bij onze klachtenafdeling, namelijk case 11114144 en 11231958. Hier is wat betreft de contractduur het één en ander aangepast voor de mobiele nummers eindigend op 988, 616 en 391. Op basis hiervan is het mijn inziens dan ook vreemd dat je nu een afkoopsom krijgt nu je per 30 augustus bent overgestapt.

Ik kan dit helaas niet voor je oplossen, maar mijn advies zou wel zijn om opnieuw een klacht in te dienen. Dat kan via deze pagina en hier kies je dan voor 'een klacht'. Vermeld in deze klacht ook bovenstaande casenummers, zodat ze direct deze cases erbij kunnen pakken als referentie. 



 

Bekijk in context

25 Reacties 25
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Mkk 
Ik ben geen jullie, gelukkig. Mag ik je dan wel zeggen dat het vervelend is dat je dit allemaal moet doorstaan. Niet te begrijpen dat Vodafone er even voor gaat zitten en je helpt op dit op te lossen. Nu zijn er wel medewerkers van Vodafone hier aanwezig maar ik betwijfel of ze je kunnen helpen dit op te lossen. Ik roep in ieder geval @Cecilia er bij, ze is vandaag aanwezig en ik hoop dat ze je verhaal direct oppakt en met je mee kan kijken wat er nu aan de hand is. Maar je hebt groot gelijk dat als je zoveel moet betalen, dat ze dit nu niet moeten afschrijven. Als het goed is moet je daar overigen wel eerst akkoord voor geven om dit te doen, volgens mij schrijven ze het niet zomaar af. Ook dit kan in de communicatie niet helemaal goed zijn verlopen 😞

Heb nog even geduld, ik heb Cecilia geroepen en die kijkt met je mee. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

hoi dank je wel, ze schrijven automatisch af helaas. Ik kan wel storneren maar het moet gewoon opgelost, vanaf januari bezig he, en ik weet gewoon niet meer waar ik moet zijn om tot ze door te dringen. Het is fout op fout en iedereen schuift af. Dus dan maar hier. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mkk

Ik kan mij voorstellen dat deze factuur met afkoopsom rauw op je dak valt. Het betreft een behoorlijk bedrag en in de afgelopen maanden heb je ook regelmatig contact gehad omtrent de twee Red Together Extra abonnementen. 

Ik zie in het systeem dat tijdens het laatste contact is aangegeven dat je zelf via de app dit hebt geregeld en er is gekozen voor een tweejarig abonnement. Echter, ook zie ik dat er dit jaar 2 cases zijn geweest bij onze klachtenafdeling, namelijk case 11114144 en 11231958. Hier is wat betreft de contractduur het één en ander aangepast voor de mobiele nummers eindigend op 988, 616 en 391. Op basis hiervan is het mijn inziens dan ook vreemd dat je nu een afkoopsom krijgt nu je per 30 augustus bent overgestapt.

Ik kan dit helaas niet voor je oplossen, maar mijn advies zou wel zijn om opnieuw een klacht in te dienen. Dat kan via deze pagina en hier kies je dan voor 'een klacht'. Vermeld in deze klacht ook bovenstaande casenummers, zodat ze direct deze cases erbij kunnen pakken als referentie. 



 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

dank voor je reactie, ik wordt van kastje naar de muur gestuurd, ik plaatste het nu hier omdat ik het niet meer weet. Dit duurt te lang en er gaat teveel fout. Ik ga wel weer doen wat jij nu zegt maar waarom kan niemand van jullie dit nou gewoon voor eens en voor altijd oplossen? Dit is niet te doen gewoon.

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

en ik heb nooit voor een tweejarig abo gekozen, dat was een fout in de ap van red together, alles is hersteld uiteindelijk, de nummers konden opgezegd, jullie maakten alleen en fout in een ander nummer, dat leek na weken heen en weer opgelost en nu die rekening. Ik krijg nu net via de app dat de kosten zijn omdat ik een tweejarig abo heb opgezegd. Alsjeblieft ik smeek je is er niemand die mij kan helpen, ik heb al meerder mails gestuurd, gebeld, geappt, niemand leest het hele verhaal. Wat kan ik doen om dit op te lossen. Ik begrijp gewoon niet dathet weer fout gaat. HELP

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Mkk Ik snap volledig dat je met je handen in het haar zit en ook ik zag de reactie via de My Vodafone app. Vandaar dat ik in mijn bericht juist je extra informatie heb gegeven en het één en ander heb uitgezocht wat betreft de eerdere cases. Je kunt dit het beste via de klachtenafdeling laten lopen, omdat zij toentertijd ook de contractduur zouden aanpassen n.a.v. de eerdere cases. Refereer in je bericht aan de klachtenafdeling dan ook naar deze twee casenummers die ik je heb doorgegeven. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi die had ik gister al gemaild en vandaag ook weer met deze nummers maar ik krijg standaard antwoord, druk pakken het binnen enkele dagen op etc Morgen wordt er onterecht 487 euro afgeschreven. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Fout is gevonden en wordt nu gezegd dat factuur gecrediteerd gaat worden. Ik wacht eerst af voor ik ga juichen....

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Mkk Dat is fijn om te horen! Laten we er vanuit gaan dat je snel de creditfactuur ontvangt en je dit hoofdstuk toch met een iets fijner gevoel kan afsluiten.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mag ik dan alvast het confetti kanon klaar zetten? 😉😂🤣🎊

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik zou nog even wachten, ze hebben mij eerder blij gemaakt met een dooie mus 🙂

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Cecilia help, ze blijven mij maar bestoken met dat ik de factuur moet betalen. Net een bericht dat ik anders afgesloten wordt. Dit bedoel ik nou, waarom is het nou zo moeilijk dingen te koppelen en terug te zoeken bij Vodafone.

Dit is toch bizar dat niemand even verder kijkt? Hoe los ik dit nu weer op?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Mkk Logisch dat je hiervan schrikt. De laatste collega heeft een case aangemaakt voor de afdeling klachten om deze kosten te vergoeden (case: 11356569). Doordat het om een hoog bedrag gaat moet dit door hen worden opgepakt. De case staat momenteel nog open, waardoor je automatisch een herinnering krijgt om te betalen. Het factureringsproces houdt namelijk geen rekening met een openstaande case. Ik heb een notitie in de case achtergelaten dat je nu een herinnering hebt gekregen en of ze z.s.m. contact met je willen opnemen en de credit in orde maken.

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

hoi dank je wel, dit is al de 2e herinnering die ik kreeg en de vorige keer werd er ook gezegd ze zijn bezig. Ik vind het vervelend dat er nu staat dat ik afgesloten kan worden. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Het stopt gewoon niet, nu krijg ik weer een nieuwe rekening van 81 euro extra, resterende abo kosten tot einde contract. Wanneer stopt dit nou? Moet ik nu elke maand in discussie gaan? Dit zal wel voor het andere nummer zijn dat ze fout hebben gedaan. waarom kan dit nou niet goed gaan? Help alsjeblieft

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Mkk Ik zie dat er al contact is geweest en de kosten van € 81.78 zijn gecrediteerd. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dat zeggen ze nu idd, ik zie het nog niet en ik wil weten waar deze kosten vandaan komen zodat ik dat weer kan noteren voor de volgende keer. Ik ben benieuwd wanneer dit helemaal stopt en is opgelost. 

Mkk
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Cecilia,

Ik krijg nu net een sms dat binnen een paar dagen mijn tel wordt afgesloten omdat er nog een rekening open staat van 415 euro, ik heb uit die grote factuur keurig mijn abo betaald en de rest zou gestopt zijn. Ik ben nu zo ontzettend kwaad. Ik weet niet meer wat ik nu nog kan. Ik wil dat dit per omgaande opgelost wordt, ik wil nooit maar dan ook nooit meer iets van deze zaak op mijn bord krijgen. Als mijn abo wordt afgesloten heb ik niet alleen een probleem maar vodafone ook. Ik wil dat dit vandaag voor 12 uur opgelost is , ik wil een mail bevestiging en dat iedereen die iets met deze case te maken heeft bij Vodafone hiervan op de hoogte is. Zo niet schakel ik rechtsbijstand in en verhaal ik alle ellende en stress op Vodafone, jullie hebben werkelijk geen idee wat dit met iemand doet, wat denk je dat dit aan tijd en geld kost inmiddels. Het moet vandaag afgelopen zijn!!!!!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ik snap dat je dit graag opgelost wilt hebben @Mkk. Ik zou hier zelf ook kwaad en tegelijkertijd verdrietig van worden. Ik kan dit, zoals ik eerder al aangaf, helaas niet voor je oplossen via deze weg, hoe graag ik ook zou willen maar ik heb die mogelijkheden niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic